În ajun de Black Friday, Google lansează mai multe funcţii pentru Chrome şi Search, care promit că vor ajuta utilizatorii să descopere produse aflate la reducere şi să vadă istoricul preţurilor.
O astfel de secţiune va exista în motorul de căutare al companiei şi va fi afişată automat atunci când utilizatorul caută haine, produse electronice, de înfrumuseţare şi jucării.
Fiecare produs, pe lângă, imagine, titlu, descriere şi notă de review, va afişa şi procentul reducerii, aşa cum este acesta promovat de comerciant.
Google spune că noua secţiune se doreşte a fi un loc central unde utilizatorul să poată descoperi rapid tot felul de reduceri.
Chrome, pe de altă parte, poate fi folosit pentru a găsi vouchere. Când utilizatorul vizitează pagina unui produs pentru care Chrome ştie un voucher, va fi afişată o pictogramă specială în bara de adrese.
Versiunea pentru desktop a browser-ului Chrome oferă acum acces la ceea ce Google numeşte Shopping Insights.
O altă pictogramă va fi afişată în bara de adrese când utilizatorul accesează pagina unui produs. Apăsând pe aceasta, utilizatorul va putea vedea un istoric al preţului pe o perioadă de 90 de zile.
În fine, prima pagină a browser-ului va atenţiona acum utilizatorul când unul din produsele căutate recent intră la reducere.