Călătorii în lumea post-COVID. Startup-ul românesc Questo a strâns fonduri de 300.000 de euro. Vrea să se extindă în 100 de orașe

Călătorii în lumea post-COVID. Startup-ul românesc Questo a strâns fonduri de 300.000 de euro. Vrea să se extindă în 100 de orașe

Questo, platforma românească de jocuri de explorare urbană, a strâns fonduri în valoare de 300.000 de euro, pentru a-i ajuta pe călători și localnici să exploreze cât mai multe destinații, mergând în excursii de tipul unor jocuri interactive, numite quest-uri.

Finanțarea a fost coordonată de fondul de investiții Sparking Capital, cu participarea Early Game Ventures, ajutând Questo să se extindă în mai multe orașe din întreaga lume, prin intermediul povestitorilor și tour- operatorilor locali, scrie EU-Startups.

ADVERTISING

Cu ajutorul platformei, urmând indicii și rezolvând probleme interactive, puteți explora diverse destinații și să descoperiți noi locuri și povești. Questo este în momentul de față disponibilă în 70 de orașe din întreaga lume, dar se extinde rapid.

„Transformăm explorarea orașului într-un joc interactiv, ce poate fi jucat și de o singură persoană. Suntem parteneri cu tour-operatori și povestitori locali din întreaga lume. Modelul nostru este atât de scalabil, încât am putea lansa Questo în fiecare oraș al lumii. Și probabil vom face asta”, spune Alex Govoreanu, co-fondator și CEO al Questo.

ADVERTISING

Soluție pentru operatorii din turism într-o lume post-COVID

Platforma vine și ca o soluție pentru operatorii din turism într-o lume post-COVID. Tururile interactive sunt sigure, nu necesită asistența unui ghid, pot fi realizate individual, evitând astfel grupurile mari. Traseele sunt concepute astfel încât să ajute utilizatorii să descopere locuri mai puțin cunoscute, în timp ce ascultă povești uimitoare ale localnicilor.

„Orașele sunt cele mai bune locuri de joacă din lume, dar din anumite motive, majoritatea dintre noi preferă se se joace în interior. Cu Questo, vrem să schimbăm acest lucru, lucrând cu operatori de turism și povestitori locali din întreaga lume, care își realizează propriile trasee, fiecare având o temă unică. Imaginează-ți că explorezi Londra ca Sherlock Holmes, Paris ca Picasso sau Zurich ca Einstein”, adaugă Govoreanu.

ADVERTISING

Finanțarea va fi utilizată pentru a continua parteneriatele cu tour-operatorii internaționali și povestitorii locali, dar și pentru a îmbunătăți în continuare platforma, pentru a asigura o experiență de explorare a orașului distractivă și la fel de sigură pentru utilizatorii săi.

În 2019, peste 50.000 de persoane au utilizat Questo

Până la sfârșitul anului 2020, Questo își propune să devină disponibil în 100 de orașe.

„Ne bucurăm să anunțăm o nouă investiție într-o echipă talentată și un produs inovator, care schimbă călătoriile clasice prin orașe, cu ajutorul unui tur ghidat individual, printr-o aplicație. Răspunzând nevoilor de a avea o experiență captivantă, distractivă și sigură de explorare a orașului, utilizatorii pot călători în toată lumea, de la Montmartre la Manhattan și de la pasajul secret de la Chimalistac din Mexico City până la Orașul Vechi și templele din Bangkok”, a declarat Vlad Panait, co-fondator al Sparking Capital.

În 2019, peste 50.000 de persoane au utilizat Questo, mergând peste 200.000 de kilometri. Fiecare joc poate fi achiziționat din aplicațiile Questo, de pe site-ul web și de la parteneri precum TripAdvisor, GetYourGuide sau Musement.

În prezent, prețul unui joc variază între 10 și 20 de euro pentru fiecare grup de până la 4 jucători.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇