Probleme la Podul Constanța, recent consolidat: O bucată de beton stă să cadă peste mașini. Traficul e restricționat Update

Probleme la Podul Constanța, recent consolidat: O bucată de beton stă să cadă peste mașini. Traficul e restricționat Update

Podul Constanța, unde CFR Infrastructură a anunțat la începutul lunii august că a finalizat lucrările de consolidare, are din nou probleme majore.

Traficul a fost restricționat marți dimineață în zonă, pentru că o bucată de beton din plafon riscă să cadă peste autoturismele care trec pe sub pod, informează B1 TV.

La fața locului a sosit o mașină de pompieri și un echipaj de poliție. Nu a venit însă nimeni de la CFR Infrastructură pentru a remedia problema.

Bucata de plafon, din beton armat, s-a desprins iar în acest moment este ținută de o sârmă.

Traficul se desfășoară acum doar pe o bandă pe sensul de intrare spre București.

UPDATE 13:50 – Oana Brânzan, de la SNCFR, a anunțat că plafonul s-a desprins după ce un buldoexcavator, aflat pe un utilaj care îl transporta, a lovit cu cuva tablierul podului.

„Un buldoexcavator, aflat pe un utilaj care îl transporta, a lovit cu cuva tablierul podului pe sensul dinspre Chitila spre București. La față locului sunt reprezentanții Poliției Rutiere, iar traficul rutier pe sub pod se desfășoară pe o singură bandă.

Până la identificarea utilajului, SRCF București a luat legătură cu firma care a făcut lucrări de consolidare și vor veni să repare tablierul, din zona de unde s-au desprins bucăți”, a declarat Oana Brânzan, citată de Mediafax.

UPDATE 12:15 – La fața locului au sosit și reprezentanții CFR Infrastructură.

Foto: captură video B1 TV

CFR Infrastructură a anunțat că podul a fost consolidat

În 4 august, CFR Infrastructură a anunțat că lucrările de consolidare ale Podului Constanța au fost terminate, valoarea contactului care a vizat proiectarea și execuția fiind de 3,49 milioane de lei.

Au fost făcute lucrări de infrastructură, pe o lungime a pasajului de circa 180 metri (zonă administrată de CFR SA), respectiv culee, grinzi, pilă central – formată din 20 de stâlpi și ziduri de sprijin (aripi).

De asemenea, au fost realizate lucrări de suprastructură: refacerea hidroizolației aferente liniilor CF 1,2 și 3, s-a montat gard de protecție pe zonele laterale ale podului, gard din plăci de beton, pentru delimitarea zonei de siguranță și interzicerea traversării liniilor CF de către persoanele neautorizate.

Asociația Metrou Ușor a arătat însă că Podul Constanța are nişte hibe majore.