Peste 4 milioane de apeluri la 112 din greșeală, pentru farse sau injurii. STS face apel la responsabilitate

Peste 4 milioane de apeluri la 112 din greșeală, pentru farse sau injurii. STS face apel la responsabilitate
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Peste 4 milioane de apeluri la 112, numărul unic de urgență, au fost înregistrate anul trecut fie din greșeală, fie pentru a se face farse sau a se aduce injurii, dezvăluie STS, subliniind încă o dată că fiecare secundă pierdută contează pentru viața unui om.

”Cei care au sunat la 112 atunci când au avut cu adevărat o urgență știu că fiecare secundă contează. (…) De 4,4 milioane de ori, a fost apelat numărul unic de urgență, în 2020, din greșeală, pentru a cere diverse informații, pentru a face farse ori a aduce injurii”, precizează STS într-o postare pe Facebook.

ADVERTISING

Pe de altă parte, se arată că ”operatorii STS au preluat, anul trecut, peste 10 milioane de apeluri, în medie, în mai puțin de 4 secunde. Standardul european este sub 12 secunde”.

În plus, se reamintește faptul că în cazul unui apel de urgență este pus în funcțiune un adevărat angrenaj.

”Pentru ca fiecare persoană care sună la 112 să primească ajutor cât mai repede, operatorii STS transferă urgențele către dispecerii agențiilor de intervenție - Ambulanță, ISU-SMURD, Poliție, Jandarmerie, Salvamont”.

ADVERTISING

Mesajul STS este ”Suntem aici să salvăm vieți. Sunați responsabil la 112!

???? O urgență, un număr, 4 secunde! 1️⃣1️⃣2️⃣ Cei care au sunat la 112 atunci când au avut cu adevărat o urgență știu că...

Publicată de STS - Serviciul de Telecomunicaţii Speciale pe Sâmbătă, 24 aprilie 2021

Află mai multe informații relevante pe subiect:

ADVERTISING

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇