Şcolile din municipiul Braşov au aderat la Armata Selectării Atente a Plasticului

Şcolile din municipiul Braşov au aderat la Armata Selectării Atente a Plasticului
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Unităţile de învăţământ din municipiul Braşov vor participa, începând din anul şcolar următor, la proiectul Fundaţiei The Institute, ASAP – Armata Selectării Atente a Plasticului, unul de colectare selectivă a deşeurilor în vederea reciclării.

În acest sens, primarul Braşovului, Allen Coliban, şi inspectorul şcolar general, Ovidiu Tripşa, au semnat, luni, cu reprezentanţii Fundaţiei The Institute, parteneriatul pentru implementarea acestui proiect în şcolile din municipiul Braşov, care presupune asigurarea infrastructurii necesare acestei colectări şi derularea unei campanii de educare a elevilor.

ADVERTISING

"La nivel local, al municipiului Braşov, pe care vrem să-l transformăm în capitala verde a României, tot ceea ce ţine de ţintele de mediu şi de gestionarea corectă a deşeurilor constituie priorităţi. (...) Este un proiect important pe o linie neglijată până în prezent, aceea a educaţiei. Educaţia în domeniul managementului deşeurilor se face de la vârste fragede, iar copiii, elevii, pot fi agenţii schimbării de care avem nevoie, pe o de parte învăţând practicile corecte, iar pe de alta, replicându-le în familie", a spus, cu prilejul semnării parteneriatului, Allen Coliban.

ADVERTISING

În context, şeful ISJ Braşov a menţionat că astfel de proiecte au fost derulate la nivelul municipiului au fost derulate şi în anii anteriori, "dar la un nivel timid" comparativ cu această campanie care se doreşte a se realiza din toamnă, în cadrul programului "Şcoala altfel" sau a unor programe sau parteneriate dezvoltate de fiecare unitate şcolară.

ASAP (Armata Selectării Atente a Plasticului) este un program de responsabilitate socială, iniţiat de The Institute şi susţinut de o companie privată, care urmăreşte să genereze schimbare în comportamentul adolescenţilor faţă de plastic, de la utilizare la colectarea selectivă şi reciclare.

ADVERTISING

În prezent, ASAP numără peste 5.000 de ambasadori în rândul adolescenţilor, campania fiind promovată pe reţelele sociale.

Citește articolele zilei pe SpotMedia.ro:


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇