Prima companie fondată în România care își face reclamă pe prima pagină din Wall Street Journal

Prima companie fondată în România care își face reclamă pe prima pagină din Wall Street Journal

UiPath a devenit prima companie fondată în România care a ajuns să îşi facă reclamă pe prima pagină din Wall Street Journal, cel mai prestigios ziar de business din lume.

De obicei, colţul din dreapta jos era „rezervat” pentru gigantul Oracle.

Conform estimărilor ZF, reclama costă, în baza rate-card-ului furnizat de site-ul WSJ, între 80-100.000 de dolari pe zi. Tariful pentru o pagină de interior full de reclamă este de 350.000 de dolari pentru o singură apariţie.

UiPath şi-a actualizat estimările lansate pe 1 iunie cu ocazia publicării rezultatelor la T1/2023. Societatea se aşteaptă la venituri de 229-231 milioane de dolari.

ADVERTISING

Acţiunile UiPath au închis şedinţa de tranzacţionare de vineri la 18,71 dolari.

Pe 24 iunie, boardul de directori al UiPath, primul unicorn românesc ajuns la Wall Street, a aprobat o serie de măsuri de restructurare care vizează gestionarea cheltuielilor operaţionale.

Măsurile sunt aşteptate să includă o reducere de circa 5% a forţei de muncă la nivel global, care ajungea la aproximativ 4.200 de angajaţi pe 30 aprilie 2022, adică la finele lui T1/2022, conform calendarului american de raportări financiare. Aşadar, numărul de angajaţi care ar putea părăsi în curând UiPath ajunge la aproximativ 210.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇