Acțiunile Meta s-au prăbușit, după anunțarea rezultatelor pe trimestrul trei

Acțiunile Meta s-au prăbușit, după anunțarea rezultatelor pe trimestrul trei

Acţiunile Meta s-au prăbuşit joi cu 24%, în timp ce investitorii şi analiştii au analizat scăderea profitului companiei din trimestrul trei şi perspectivele slabe pentru trimestrul patru, transmite CNBC.

Titlurile se tranzacţionau sub 100 de dolari pe unitate la deschiderea bursei de pe Wall Street, cel mai mic preţ din 2016.

Compania-mamă a Facebook a raportat miercuri venituri trimestriale de 27,7 miliarde de dolari, o scădere de peste 4% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut şi a doua scădere trimestrială consecutivă. Profitul a scăzut cu 52%, la 4,4 miliarde de dolari.

ADVERTISING

Meta a avertizat că rezultatele din trimestrul patru vor fi în mare parte similare, emiţând o perspectivă mai slabă decât erau aşteptările. Compania anticipează pentru trimestrul patru venituri de 30-32,5 miliarde de dolari.

Analiştii se aşteptau la vânzări de 32,2 miliarde de dolari.

CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, şi-a reiterat angajamentul de a cheltui miliarde de dolari pentru dezvoltarea metaversului.

Divizia Reality Labs a Meta, care este responsabilă pentru dezvoltarea realităţii virtuale şi a tehnologiei de realitate augmentată aferentă, care stă la baza planurilor sale pentru metavers, a pierdut în acest an 9,4 miliarde de dolari.

ADVERTISING

Morgan Stanley a retrogradat joi acţiunile Meta, invocând cheltuielile mai mari. Analistul Brian Nowak şi-a redus preţul ţintă pentru acţiunile Meta la 105 dolari pe unitate, de la 205 dolari. El se aşteaptă ca problemele companiei să persiste, pe măsură ce Meta va continua să mărească cheltuielile pentru a-şi dezvolta capacităţile AI. John Blackledge, analist la firma Cowen, a retrogradat ratingul acţiunilor Meta şi şi-a redus preţul ţintă la 135 de dolari, de la 205 dolari, invocând trendul cheltuielilor de exploatare şi de capital.

ADVERTISING

De la începutul anului, acţiunile Meta au scăzut cu peste 61%. Meta a fost afectată de concurenţa unor companii precum TikTok, plus de o încetinire amplă a cheltuielilor pentru publicitatea online şi provocările legate de actualizarea politicii de confidenţialitate a sistemului iOS al Apple.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇