30 de ani de inovare și creativitate
Anul acesta, ING România și trupa Vunk marchează o aniversare specială: ambele împlinesc 30 de ani de existență. Aceste trei decenii au fost marcate de inovație, creativitate, comunicare și colaborare de excepție cu clienții, respectiv fanii.
Ideea unei colaborări între ING și Vunk a venit firesc. Atât banca, cât și trupa au în comun creativitatea și dorința de a face lucrurile altfel. Astfel, ING a propus trupei Vunk să filmeze videoclipul piesei aniversare în sediul principal al băncii. Filmarea a avut loc într-o duminică, iar toți cei care apar în videoclip, în afara membrilor trupei, sunt angajați ING.
Cornel Ilie, solistul trupei Vunk, mărturisește că acest videoclip este unul dintre cele mai interesante pe care trupa le-a realizat vreodată. „Nu ne-am fi gândit că putem ajunge la acest concept în care să ocupăm practic un sediu de bancă și să folosim tot spațiul așa cum vrem noi, să îl transformăm într-un studio de film practic și toți cei care apar în clip să fie angajații acestei bănci,” a spus el.
Misha Ioniță, Head of HR ING, povestește despre începuturile acestui proiect inedit: „Colaborarea a început acum 5 ani, când Vunk și ING și-au dat seama că împlinesc 30 de ani și că au o mulțime de fani comuni. Am plantat semințele atunci, iar anul acesta ne-am întâlnit la mijloc cu proiectul în mod foarte natural.”
Experiențe memorabile pentru angajații ING
Participarea angajaților ING în acest proiect a fost o experiență de neuitat.
Andreea Ivan, una dintre angajatele ING, mărturisește: „O experiență unică, mă bucur că m-am înscris, mă bucur că am reușit să cunosc atât de mulți colegi. A fost ceva divin!”
Denis Stoica a găsit o altă sinergie: „La mulți ani, ING, și eu anul ăsta fac 30 de ani. Este gând la gând”.
Andreea Anghel s-a bucurat de atmosfera inedită a filmărilor: „A fost o atmosferă inedită și extrem, extrem de frumoasă.”
Pe Gabriela Ilașcă, experiența a făcut-o să privească cu entuziasm spre viitor: „Să ne vedem și la 60 de ani, o să fie probabil la fel de bine ca și acum. Unii dintre noi în baston, dar cu siguranță nu o să ne facem de rușine și o să fim la fel de energici.”
În timpul filmărilor, au fost și momente haioase.
Claudiu Leonte, regizorul videoclipului, spunea deseori „A fost foarte bine! Mai tragem o dată,” spre amuzamentul angajaților care nu înțelegeau de ce e nevoie de o nouă dublă, dacă totul a fost perfect.
Onel, membru al trupei Vunk, a avut parte și de câteva momente provocatoare, inclusiv când a scăpat o placă de surf pe scări, provocând colegii „din vale” să devină balerini, ferindu-se cu grație.
Vunk - 30 de ani de muzică și emoție
Trupa Vunk, cunoscută pentru melodiile sale pline de emoție și mesajele puternice, sărbătorește și ea 30 de ani de activitate. De-a lungul timpului, Vunk a cucerit inimile fanilor cu piese memorabile și spectacole electrizante.
Cu melodia dedicată acestei aniversări, "Un sărut sărat și un răsărit", Vunk a creat un imn perfect pentru celebrarea acestei ocazii speciale.
Tocmai autenticul și creativitatea ne-au unit în acest proiect unic, spune Misha Ioniță.
Dincolo de o aniversare, cred că există această afinitate comună datorită spiritului creativ și autenticității pe care ambele părți o aduc nu doar în comunicare, ci și în ceea ce fac, fie muzică sau servicii bancare. Cum spune și Cornel, încercăm să nu jucăm după regulile clasice și să punem mereu pe primul plan dorințele publicului, respectiv pe cele ale partenerilor și clienților
Misha Ioniță
Cu ochii spre viitor
Au fost 30 de ani în care am trait momente istorice, transformatoare pentru piața bancară și pentru România, își aduce aminte Misha Ioniță: „Am văzut cum banii se transportau fizic la BNR cu valize legate de mână omului care le transporta, toate tabelele erau pe hârtie, am fost primii care au adus conceptul de Self’Bank în România (care ulterior a devenit normă), sau de Home’Bank (care aproape a devenit substantiv comun), și apoi am digitalizat aproape toate serviciile și produsele atât pentru persoane fizice, cât și juridice.
„Uitându-mă restrospectiv la cei 30 de ani”, spune Misha Ioniță, „cred că cele mai importante provocări sunt cele ascunse în cotidian: provocarea de a rămâne relevant pentru publicul și clienții tăi; provocarea de a aduce în echipă oameni pasionați pe care să îi și ții aproape, provocarea de a oferi cea mai bună experiență pentru publicul și clienții tăi”.
În ce privește viitorul, Misha Ioniță spune onest: „Nici noi nu știm cum va arăta bankingul peste 30 de ani, în ce mod vom găsi să folosim tehnologia pentru clienți, în ce mod reglementările vor schimba regulile jocului, cum vor evolua preferințele societății”.
„Ce știm sigur”, adauga ea, „este că atât în spatele interfeței (orice formă ar avea ea), cât și în fața ei vor fi oameni, iar din perspectiva asta suntem siguri că brandul ING va fi la fel de puternic”.