Drama distopică sud-coreeană „Squid Game” a devenit, în mai puțin de o lună de la lansarea pe Netflix, cel mai urmărit serial din istoria platformei.
Cu 111 milioane de fani, producția este pe locul 1 în peste 80 de țări, detronând Bridgerton, potrivit The Guardian.
Serialul prezintă o lume macabră în care categorii marginalizate de oameni sunt puse să lupte unele cu altele în jocuri tradiționale de copii. Câștigătorii pot deveni milionari, în timp ce cei ce pierd sunt uciși.
”Squid Game a ajuns la 111 milioane de fani, ceea ce-l face să fie cea mai de succes lansare din istoria noastră”, a anunțat Netflix pe Twitter.
În comparație, Bridgerton a fost vizionat de 82 de milioane de conturi la debutul său.
Netflix numără, pentru a face aceste clasificări, orice cont care a vizionat o producție pentru cel puțin 2 minute.
Succesul Squid Game întărește influența pe care Coreea de Sud o manifestă în cultura populară globală, după trupa K-pop BTS și filmul de Oscar Parasite.
Totodată, arată ca pariul Netflix de a produce mai multe filme în alte limbi decât engleza a fost unul câștigător. Amintim aici că al treilea cel mai urmărit serial al platformei este Lupin, în limba franceză.
Netflix oferă posibilitatea utilizatorilor să vizioneze Squid Game atât în limba originală, dar și versiunea dublată, în numeroase alte limbi.
În februarie, platforma a anunțat că anul acesta are de gând să investească 500 de milioane de dolari pe producții sud coreene.