Concurs de afișe pentru tinerii artiști, până pe 15 mai

Concurs-de-afise-pentru-tinerii-artisti-pana-pe-15

Lungmetrajul de animație “Merge și-așa” în regia lui Valentin Urziceanu și produs de ABI Fundație – o satiră despre film, muzică și viață – intră în cinematografele din țară în luna iunie. Filmul intenționează să deschidă un dialog despre diversitate, acceptare și convergența dintre o serie de culturi și naționalități de pe teritoriul Europei. 

Cu prilejul lansării, distribuitorul Mockra Productions lansează un concurs de afișe pentru tinerii artiști vizuali – liceeni și studenți la facultățile de artă din țară – pornind de la subiectul filmului.

ADVERTISING

Giani este un băiat de etnie romă care visează să ajungă un mare chitarist, inspirat de modelul său, Django Reinhardt, celebrul artist care a dezvoltat Jazz-ul Manouche. În Europa sfâșiată de cel de-al Doilea Război Mondial, el călătorește din București în Paris pe jos, iar pe drum are șansa să asculte melodii tradiționale ale diverselor nații europene, pe care le distilează într-un stil propriu. 

Filmul pendulează între povestea lui Giani și drama echipei de creație în fața  constrângerilor din viața reală. Asemeni unui Deus ex machina, managerul proiectului va transforma finalul într-unul fericit, ca în povești. 

ADVERTISING

Tinerii artiști sunt invitați să se înscrie pe mergesiasafilm@gmail.com, organizatorul urmând să trimită mai multe detalii despre film. Posterul trebuie să fie unidimensional (70 x 100 mm), orientare portrait, realizat în una dintre următoarele tehnici: grafică, pictură, colaj, tehnici computerizate, iar mesajul format din text și/sau grafică trebuie să fie relevant pentru film. Data limită pentru designul de afiș este 15 mai.

12 afișe selectate de echipa filmului vor fi expuse la Muzeul Național al Țăranului Român la finalul lunii mai, iar 3 dintre tinerii autori vor câștiga unul dintre premiile oferite de partenerii Fundația Calea Victoriei, Art&Hobby Studio și InLight Center, constând în vouchere la cursuri teoretice și artistice în valoare de 500 lei fiecare.

ADVERTISING

Parteneri media: Radio Guerrilla, Iqads, Zile și Nopți, Spotmedia, Romania Journal, Liternet, Observator Cultural, Cinemap, All About Romanian Cinema, filme-carti.ro.