Băutura cu care organizatorii US Open au făcut 8.7 milioane de dolari la ediția din acest an

Băutura cu care organizatorii US Open au făcut 8.7 milioane de dolari la ediția din acest an
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Organizatorii US Open au dat o adevărată lovitură financiară cu Honey Deuce la ediția din acest an.

Cocktailul marcă înregistrată al Grand Slam-ului de la New York a adus venituri de 8,7 milioane de dolari, anunță Sports Business Journal.

Cocktailul Honey Deuce conține vodcă, limonadă, lichor de zmeură și pepene tăiat sub formă de bile.

Este băutura oficială a Grand Slam-ului de la Flushing Meadows de aproape 20 de ani.

Ediția din 2022 a US Openului s-a desfășurat în perioada 29 august - 11 septembrie și a avut următorii câștigători:

ADVERTISING
  • Simplu masculin: Carlos Alcaraz
  • Simplu feminin: Iga Swiatek
  • Dublu masculin: Rajeev Ram/Joe Salisbury
  • Dublu feminin: Barbora Krejcikova/Katerina Siniakova
  • Dublu mixt: Storm Sanders/John Peers

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇