SEO marketing - mai mulți vizitatori pentru magazinul tău online

SEO marketing - mai mulți vizitatori pentru magazinul tău online

Ce este SEO marketing

Dacă ai un magazin online, cu siguranță obiectivul tău principal este acela de a atrage cât mai mulți vizitatori relevanți pe site, care să achiziționeze  produsele tale și să genereze venituri.

Din exterior, ai putea crede că nu este un proces greu de îndeplinit. Utilizatorii intră pe site-ul tău, văd ce produs sau serviciu le satisface nevoile cel mai mult (incluzând aici aspect, preț, perioada de livrare, alte considerente), îl adaugă în coș și apoi fac plata.

Realitatea este, însă, puțin diferită. Că un utilizator de internet să ajungă pe site-ul tău și mai ales să cumpere ceva, trebuie înainte să te cunoască: ce comercializezi, ce categorii de produse comercializezi, care este feedback-ul altor cumpărători cu privire la acestea, cât este de sigur și credibil brandul tău, ce te recomandă. Iar că să te faci cunoscut, ai nevoie de o strategie de branding puternică și bine gândită, prin care poți să ajungi în atenția audienței care are nevoie de produsele sau serviciile tale. Poți face toate acestea prin SEO marketing.

ADVERTISING

Nu este un proces simplu, însă dacă îți dorești cu adevărat să ai mai mulți vizitatori pentru magazinul tău online, ai nevoie să apelezi la cei mai buni specialiști de SEO marketing care să te ajute să obții ce îți dorești cu adevărat. În cele ce urmează, îți vom prezența care sunt beneficiile aduse de SEO marketing pentru magazinul tău online.

SEO este prescurtarea de la search engine optimization, în traducere directă, optimizarea brandului sau site-ului pentru motoarele de căutare. Concret, prin SEO marketing, magazinele online pot obține trafic organic cantitativ și calitativ din căutările organice.

Adică, atunci când o persoană își dorește un produs anume și îl caută în motoarele de căutare, magazinul tău poate apărea în primele căutări fără sponsorizare și de acolo se întâmplă magia pe funnel-ul stabilit împreună cu specialistul SEO.

De aici până la o viitoare comandă, mai este doar un pas. Ceea ce este important, primul pas este realizat, ți-ai optimizat site-ul astfel încât el să apară în primele căutări din prima pagină pentru o nevoie specifică ce este căutată de utilizatorii de internet.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

SEO marketing include optimizarea titlurilor din paginile din site și titlurile produselor, descrierile produselor, o structura a link-urilor interne, meta-titluri și meta-descrieri, dar și structura site-ului în sine, pentru o navigare ușoară și intuitivă a consumatorului.

Fiecare produs sau serviciu pe care îl vinzi în magazinul tău online, trebuie să aibă o pagină dedicată, concepută pentru a atrage trafic din motoarele de căutare. Însă, nu doar paginile produselor trebuie optimizate, ci și cele care fac referire la valorile brandului, experiență altor consumatori cu produsele etc 

Ce trebuie să țîi minte este că prin search engine optimization nu există o formulă secretă care să îți aducă rezultate sigure și imediate, pentru că toată puterea stă în decizia de cumpărare a consumatorului, pe care nu o poți influență de fiecare dată. Doar că, trebuie să fii pregătit să ajungi în față atunci când acesta enunță o nevoie specifică, și poți face asta printr-o strategie de SEO marketing adaptată brandului tău.

ADVERTISING

Cum creezi o strategie de SEO marketing pentru magazinul tău online

În cazul în care ai un magazin online sau faci e-commerce cu o gama variată de produse, ai putea crede că o strategie de search engine optimization nu poate livra rezultate atât de rapid că un alt tip de tactică de marketing. În mod cert, vei optimiza primordial paginile cu produsele care au cea mai mare șansă să stârnească interesul potențialilor clienți, iar, în acest context, rezultatele vor veni mai repede decât te așteptai. 

Care sunt pașii de început pentru o strategie de SEO marketing optimă:

  • Folosirea cuvintelor cheie potrivite - Trebuie să le alegi pe acelea care știi că vor genera cel mai mare volum de căutări. Alege un cuvânt cheie principal care să se regăsească în titlul produsului, descrierea lui, în imaginea reprezentativă și în subtitluri, iar ulterior, extinde la expresii din familia cuvântului cheie.
  • Cercetează concurență - Dacă nu ai idei despre ce înseamnă optimizarea unei pagini de produs, începe prin a vedea ce face concurență. Magazinele online cu activitate și produse asemănătoare cu ale tale, care au deja un renume și au început procesele de search engine optimization, îți pot furniza insight-uri pentru a înțelege nevoile de vizibilitate online ale magazinului tău.
  • Optimizează pagină de start, homepage - prima pagină - Este primul contact al cosumatorilor cu site-ul tău. Așadar, este bine să începi prin optimizarea ei, adică: titlul din pagină, descrierile și conținutul.Totul trebuie să fie intuitiv, ușor de citit și înțeles. Așadar, experiență utilizatorului pe site trebuie să fie fluidă și plăcută de la primul contact.
  • Folosește un design intuitiv pentru site - De îndată ce adaugi produse, site-ul tău va fi tot mai încărcat. Ține minte că trebuie să îl păstrezi cât mai atractiv și aerisit, pentru că joacă un rol important în optimizare. Cu cât acesta este mai încărcat cu tot felul de informații sau designul defocusează utilizatorul, cu atât rată de conversie și timpul petrecut pe site vor scădea.
  • Optimizează paginile de produs - După ce ai terminat cu prima pagină, concentrează-ți atenția spre optimizarea paginilor de produs, fiindcă acestea sunt componentă vitală a site-ului. Ai grijă la descrierile produselor, la calitatea imaginilor și descrierile acestora, video-urile încărcate acolo unde este cazul, cât și la recenziile din partea consumatorilor.
  • Folosește un design responsive - Adică să fie aceeași experiență de navigare, atât pe desktop, cât și pe mobil. Astfel, vei menține standardele experienței pe orice device ar interacționa cu ține un consumator.
  • Fii atent la viteză de încărcare a site-ului - Gândește-te că unii dintre consumatori sunt grăbiți și vor răspunsuri imediate. Dacă așteaptă prea mult timp până se încarcă site-ul sau o pagină dedicată din site, îi vei pierde înainte să vadă ce oferă magazinul tău online. Așa că, asigura-te că ai un site cu o încărcare imediată, fiindcă este un criteriu important pentru optimizare.

La prima vedere, poate părea un proces de durată. Însă, dacă lași toate sarcinile de optimizare pe seama unor specialiști, sigur vei vedea rezultate bune și de durata. Apelează cu încredere la specialiștii NOA Brands Architects pentru serviciile de SEO marketing și ai șanse mari să ajungi în topul preferințelor audienței tale.

Specialiștii NOA Brands pot realiza un audit complet al brandului în urmă căruia vor propune companiei tale tacticile și strategia de marketing optimă pentru că businessul să își atingă obiectivele de vânzări și notorietatea dorită.