Netflix a anunţat joi că a redus preţurile abonamentelor sale în unele ţări, în încercarea de a menţine creşterea numărului de abonaţi pe fondul concurenţei acerbe din partea rivalilor.
Odată cu răcirea boom-ului alimentat de pandemie şi precauţia consumatorilor cu privire la cheltuieli, concurenţa în afacerile de streaming a crescut, împingând companiile să-şi regândească strategiile.
Potrivit Wall Street Journal, reducerile de preţuri au loc în unele ţări din Orientul Mijlociu, pieţele din Africa sub-sahariană şi părţi din America Latină şi Asia.
Reducerile se aplică anumitor abonamente ale Netflix din acele pieţe şi, în unele cazuri, reduc la jumătate costul unui abonament, a relatat Wall Street Journal.
Netflix, care operează în peste 190 de ţări, caută să îşi crească ponderea în regiuni internaţionale mai noi, pe măsură ce pieţele din SUA şi Canada se saturează.
La începutul acestei luni, compania a stabilit planuri de a restrânge partajarea parolelor pentru conturile de pe platforma sa de streaming.
"Explorăm mereu modalităţi de a îmbunătăţi experienţa membrilor noştri. Putem confirma că actualizăm preţurile planurilor noastre în anumite ţări", a declarat un purtător de cuvânt al companiei.
Purtătorul de cuvânt nu a oferit mai multe detalii despre reducerile de preţ.