Cele mai bune agenții de digital din România, premiate pe 28 noiembrie la Gala de Premiere Internetics 2023

Cele mai bune agenții de digital din România, premiate pe 28 noiembrie la Gala de Premiere Internetics 2023
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Internetics, un proiect The Institute, premiază marți, 28 noiembrie, cele mai bune proiecte și campanii digitale din România, în cadrul Galei de Premiere Internetics 2023, moderată de Andi Moisescu. Gala va avea loc la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4-6), iar accesul se face pe baza de bilet – detalii despre achiziționarea acestuia se găsesc aici.

Gala de Premiere Internetics se desfășoară sub tema „Viitorul tău client”, tema ce pune anul acesta accentul pe compoziția juriului competiției, format în cea mai mare parte din profesioniști din companii. Internetics acționează astfel ca un liant, conectând membrii juriului, specialiștii în marketing, cu diversele agenții din piață și oferindu-le oportunitatea de a examina și analiza cu atenție munca acestora, modul în care abordează proiectele și cum obțin rezultate semnificative. Agențiile au șansa să se prezinte în fața juriului cu cele mai bune realizări, evidențiind abordarea lor în campanii, gândirea strategică și capacitatea de implementare. Ulterior, jurații, reprezentând clienții, evaluează proiectele și implicit agențiile, determinând topul celor mai bune agenții din România. Această conexiune între clienți și toate agențiile importante din piață generează o autoevaluare a relațiilor fiecărui client cu agențiile cu care colaborează, dar aduce în prim-plan și posibile noi nume de agenții pentru viitoarele pitch-uri.

ADVERTISING

În acest sens, procesul de jurizare implică eforturile reunite a 90 de juraţi specialişti în marketing digital şi comunicare online, dar şi un set de experţi în research şi media, consultanţi independenţi şi reprezentanţi din buticuri de consultanţă online din România. Reprezentanţii companiilor provin dintr-un mix divers de industrii: retail, telecom, FMCG, e-commerce, financial services, technology & apps, real estate şi altele. 

În 2023, competiția a înregistrat 145 de înscrieri a 28 de agenţii şi companii participante: Cheil | Centrade, DDB România, Dentsu Creative România, Golin România, Heist Industries, Jam Session Agency, KUBIS, Leo Burnett, Mainstage The Agency, McCann Health Brain and Heart, Minio Studio, MRM, MSL The Practice, Ogilvy, Oxygen, Publicis România, Raiffeisen Bank România, Red Dots Agency, Saatchi Creative Hub, Sector7 HUB, Sonica Works, Tazz Creative Lab, The Hacking Work Team, Three, Tremend Software & Softeh Plus & Costin Radu & Dragoş Lupascu, Tribal Worldwide România, v8 şi VMLY&R. 

ADVERTISING

Gala de Premiere Internetics va avea loc în data de 28 noiembrie, la NORD Events Center by Globalworth (Bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 4-6). După premierea câștigătorilor, publicul participant este invitat sa continue celebrarea la un After Party cu un DJ set susținut de Vlad Dobrescu. Accesul la Gală și After Party se realizează pe baza de bilet. Mai multe detalii despre achiziționarea acestuia se găsesc pe aici

Program Gala de premiere Internetics 2023:

18:45 - 19:30 – Welcoming drinks & Primirea invitaților

19:30 - 22:00 – Festivitatea de Premiere

22:00 - 24:00 – After Party cu Vlad Dobrescu

ADVERTISING

Internetics este un proiect THE INSTITUTE.

Parteneri: Coca-Cola, Kozel, Globalworth, YouTube, Black Rhino Radio 

Cu Sprijinul: Primăria Municipiului București prin ARCUB, Centrul Cultural al Municipiului Bucureşti

Parteneri Media Strategici: Pro TV, Rock FM, HotNews.ro, Euromedia, YOOH
Parteneri Media: Iqads, Smark, PRwave, BIZ, Spotmedia, RADOR, Zona IT, Start-up.ro, Nine O'Clock
Parteneri Tradiţionali: Netvibes, mediaTRUST
O campanie: Gavrilă&Asociaţii

Fondat şi organizat de The Institute, Internetics este festivalul de marketing digital care stabileşte standardele în comunicarea online din România. Festivalul premiazǎ cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site-uri şi tool-uri de promovare online, încurajând totodatǎ creativitatea şi abordarea strategică. Prima ediţie Internetics a avut loc în 2001, încă de la începutul conturării industriei de online din România, contribuind pe parcursul acestor ani la creşterea şi dezvoltarea acesteia.