Twitter anunţă Blue for Business, un abonament dedicat companiilor şi angajaţilor acestora.
În tot haosul stârnit după achiziţionarea companiei de Elon Musk, Twitter continuă să lucreze la monetizarea pe bază de abonamente, din care va face parte şi o subscripţie pe care Musk vrea să o vândă companiilor.
Numit Blue for Business, acest abonament va permite companiilor să se diferenţieze printr-o bifă specială şi o imagine de profil pătrată.
În plus, vor putea fi identificaţi în acest fel şi angajaţii companiilor. De exemplu, angajaţii Twitter vor avea în dreptul numelui de utilizator logo-ul companiei, cu pasărea albă pe fundal albastru.
Compania nu a oferit şi alte informaţii despre facilităţile şi modul în care Blue for Business va funcţiona sau cât va costa. Va fi, probabil, mai scump decât abonamentul deja lansat pentru utilizatorii individuali.
Blue for Business este în prezent testat cu un număr mic de companii şi urmează a fi lansat anul viitor.
Noul abonament extinde oferta de subscripţii a companiei şi face parte din strategia anunţată de la început de Elon Musk - scăderea dependenţei de reclame şi creşterea ponderii veniturilor din abonamente.