Un serviciu meteo local, pe bază de abonament lunar, este cel mai nou produs prin care Twitter încearcă să-şi crească veniturile.
Twitter a anunţat Tomorrow, un serviciu meteo care va analiza şi comunica abonaţilor condiţiile climatice locale. Un abonament lunar va costa 10 dolari.
Noul serviciu va folosi toate noile canale de comunicare ale reţelei sociale, de la newslettere la conversaţii audio live, iar abonaţii vor putea adresa întrebări în cadrul sesiunilor de discuţii organizate.
Şeful serviciului va fi Eric Holthaus, un jurnalist şi meteorolog cu multă experienţă. Acesta va fi ajutat de alţi 18 meteorologi locali din Statele Unite, care vor crea conţinut pentru abonaţi.
Pentru început, Tomorrow va fi disponibil în 16 oraşe din Statele Unite, cu focus pe vremea locală - meteorologii se vor concentra pe câte un oraş şi vor oferi informaţii locuitorilor acestora.
Deocamdată, serviciul de newslettere nu este funcţional. Acesta se află în prezent în faza de dezvoltare, fiind bazat pe tehnologia achiziţionată recent de la Revue.
Analiştii consideră că un serviciu meteo se potriveşte ca o mănuşă Twitter, platformă care s-a dezvoltat în jurul informaţiilor în timp real. Mulţi jurnalişti şi meteorologi şi-au văzut numărul de urmăritori “explodând” în timpul unor evenimente meteo importante, precum incendii şi uragane.