Suport tehnic pentru Google Cloud Platform - cum funcționează

Suport tehnic pentru Google Cloud Platform - cum funcționează

Asistența tehnică cloud este esențială, asigurând suport pe mai multe planuri pentru compania ta. Dacă rulezi sisteme sau aplicații pe Google Cloud Platform sau cu alți provideri cloud, te poți lovi de probleme precum utilizarea produselor și serviciilor, funcțiile acestora, probleme neașteptate sau chiar pentru facturare sau administrare.

Simplifică și eficientizează suportul tehnic cloud cu serviciile Google Cloud Customer Care, servicii menite să prioritizeze nevoile afacerii tale.

Ce este Google Cloud Platform?

Google Cloud Platform (GCP) este un set de servicii cloud computing oferite de Google precum mașini virtuale, medii de aplicații tip container, baze de date cloud, modele de învățare și multe altele.

ADVERTISING

Google nu doar oferă spațiu de server, dar îți permite, de asemenea, să îți construiești propria infrastructură, adaptată la nevoile companiei tale. În acest moment (nr. iulie 2022), GCP oferă aproape 200 de servicii cloud, instrumente și componente care pot fi adăugate în mod liber la infrastructură sau eliminate – în funcție de nevoile de business.

Cum funcționează suportul Google Cloud Platform?

Google Cloud este un jucător important pe piața tehnologiilor cloud. Companiile în dezvoltare care inovează și lansează aplicații cu Google au nevoie să cunoască tipurile de suport tehnic disponibil.

ADVERTISING

Dacă folosești Google Cloud Platform și ai nevoie de asistență și suport, ia în calcul colaborarea cu un partener Google Cloud Platform – FOTC, partener local Google, îți pune la dispoziție expertiza largă Google Cloud și îți livrează o experiență integrată - de la consultări la implementare și încheind cu asistență continuă.

Dacă ești client cloud Google, poți opta pentru unul dintre cele patru planuri de suport:

  • Suportul de bază (Basic Support) este garantat tuturor clienților Google Cloud și îți oferă acces la documentația partenerului și asistență pentru facturarea în cloud.
  • Suportul standard (Standard Support) oferă asistență nelimitată 1:1 pentru defecțiuni, întreruperi de funcționare, întrebări despre utilizarea produselor sau comportamentul lor, precum și facturare și alte chestiuni administrative.
  • Suportul avansat (Enhanced Support) oferă tot ce este cuprins în planul anterior și este destinat în special companiilor medii sau mari care au nevoie de răspunsuri rapide și servicii adiționale pentru workload-ul din cloud. În acest pachet este inclus Cloud Support API, Third-Party Technology Support și Recommender.
  • Suport Premium acoperă serviciile din planul anterior și asigură și suport Customer Aware, precum și desemnarea unui manager tehnic pe cont.
ADVERTISING

Fie că folosești Google Cloud Platform pentru web hosting sau lansare de aplicații, suport specializat cloud este o soluție recomandată în detrimentul expertizei și inginerilor angajați in-house. Cu asistență specializată vei acoperi o multitudine de nevoi precum monitorizare, management dedicat, securitate crescută, costuri reduse pentru hosting și altele.

Cu soluția oferită și intermediată de FOTC, obții suport tehnic la prețuri mai convenabile decât prin colaborarea directă cu Google. De asemenea, lucrând cu un partener Google Cloud, poți obține și un voucher în valoare de 500 USD pentru a testa serviciile cloud, beneficii și servicii de customer success ca să îți accelerezi lansarea și funcționalitatea proiectelor.