Google va bloca publicitatea electorală pe platforma sa, după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie

Google, divizie a grupului Alphabet, va bloca publicitatea electorală de pe platforma sa după alegerile prezidenţiale americane din 3 noiembrie, a declarat vineri un purtător de cuvânt al companiei, transmite Reuters.

Potrivit site-ului Axios, care a relatat prima oară despre acest lucru, Google a informat pe email advertiserii că nu vor mai putea să promoveze reclame ”referitoare la candidaţi, alegeri, sau rezultatul acestora, având în vedere numărul fără precedent al voturilor care vor fi numărate în acest an după ziua alegerilor”.

ADVERTISING

Companiile de media socială au fost supuse unor presiuni tot mai mari să oprească reclamele care răspândesc informaţii false, care ar putea influenţa rezultatul alegerilor.

Facebook a anunţat la rândul său că nu va mai accepta reclame politice noi în săptămâna premergătoare alegerilor şi că va respinge reclamele care au rolul să revendice victoria înaintea declarării rezultatelor alegerilor.

Twitter a interzis anul trecut publicitatea politică, în timp ce Google a limitat anterior modalităţile prin care advertiserii pot să ţintească alegătorii la nivel micro.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

Noua politică are ca obiect reclamele care sunt legate în mod explicit de alegeri, precum şi  orice tip de reclame care se referă la alegeri la nivel federal şi de state.

Google Maps va afișa câte cazuri de Covid-19 sunt într-o anumită zonă geografică

Google anunță că și-a șters întreaga amprentă de carbon


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇