Pandemia de COVID-19 a afectat sever economia globală și a forțat organizațiile să adopte munca la distanță și să își schimbe modelul de business. Perturbarea rapidă și neașteptată a activității de business din toată lumea a obligat companiile să lupte susținut pentru menținerea securității cibernetice și a continuității afacerii. Munca la distanță și mutarea activităților în zona digitală au dus la creșterea dramatică a riscului atacurilor de phishing, malware, ransomware și spam în organizații.
Discutăm despre menținerea securității cibernetice și a continuității afacerii cu invitații acestei ediții:
- GEORGE LAZĂR - Head of Application, First Bank, membru CIO Council Board
- CRISTIAN CUCU - CIO Nuclearelectrica, membru CIO Council
- CĂLIN RANGU – Director ASF, membru CIO Council
- ANDREI IONIȚĂ – Business Development Manager, Bitdefender
- BRANA NIKOLAJEVIC - Territory Manager, CEE, RSA
- JOSEPH CARSON (CISSP) - Chief Security Scientist | Thycotic
- MIRCEA BOZGA - Partner, Risk Assurance Services, PwC România
Moderator: YUGO NEUMORNI – Președinte CIO Council, CIO Urgent Cargus.
Direcțiile dezbaterii vor fi:
- Munca de acasă - vulnerabilități, riscuri și soluții de securitate IT. Cum pot susține noile tehnologii munca de acasă / munca de oriunde?
- Rolul planificării pentru continuarea afacerii și al recuperării în caz de dezastre în scenariile legate de pandemie.
- Riscuri și soluții privind securitatea cibernetică pentru companii în noua paradigmă. Rolul menținerii securității cibernetice.
- Procesarea datelor în situațiile speciale provocate de COVID-19 se face conform reglementărilor legale privind protecția datelor? Monitorizarea angajaților și monitorizarea online respectă GDPR?
- Cum poate fi gestionată și prioritizată conformitatea protecției datelor în fața constrângerilor provocate de COVID-19.
Prezentările invitaților Brana Nikolajevic, Territory Manager, CEE, RSA și Joseph Carson (CISSP), Chief Security Scientist, Thycotic – vor fi susținute în limba engleză. Celelalte discuții se vor desfășura în limba română.
Participarea este gratuită și se face pe baza confirmării înregistrării.
Înregistrarea se poate face accesând pagina evenimentului, unde găsiți mai multe detalii privind temele de discuție și vorbitorii ediției.
Pentru informații organizatorice, persoanele de contact sunt Andra Zikov și Laura Manciu.
Powered by: SolvIT Networks, Romsym Data, Bitdefender, PwC RomâniaParteneri media: ISACA, Revista Biz, Spotmedia, HR Club, Softlead, RisCo.ro, Doing Business, Repatriot, Portal HR, Financial Intelligence, Market Watch, CONAF, Asociația Română pentru Smart City și Revista Smart City, Jurnalul de afaceri