Circulația pe magistrala feroviară 100 nu a fost reluată, după ce un tren de marfă a deraiat marți dimineață, la ieșire din halta Răcari (Dolj), în apropiere de Filiaşi.
Ridicarea și repunerea pe șină a tuturor vagoanelor se va face cu o macara de mare tonaj, apoi vagoanele vor fi trase în stațiile învecinate, după care vor începe lucrările de reparații la linia ferată și a componentelor acesteia. Toate aceste operaţiuni merg foarte greu şi sigur nu se vor încheia azi, ci cel mai devreme joi.
Până atunci, trenurile de călători circulă cu transbordarea auto a pasagerilor între stațiile Craiova și Filiași.
Situația ii afectează și pe călătorii trenurilor de Viena, relatează Club Feroviar. Întrucât trenul IR 349 spre Viena avea programată plecarea din Capitală miercuri, la ora 13:45, conducerea CFR Călători a decis ca garnitura să includă, totuși, vagon de dormit până la Craiova. De acolo până la Filiași se asigură transbordare auto, au declarat pentru sursa citată reprezentanții companiei feroviare de stat.
În sens invers, trenul IR 348 care a plecat de la Viena marți seară se oprește la Filiași, de unde călătorii sunt transportați cu autocarele până la Craiova, iar acolo sunt preluați de vagonul de dormit adus cu IR 349.
Nouă vagoane ale unui tren de marfă, care transporta cărbune, au deraiat marţi dimineaţă, la ieșire din halta Răcari (Dolj), în apropiere de Filiaşi. Garnitura feroviară, compusă din 39 vagoane, încărcate cu 3.100 de tone de cărbune, aparține CFR Marfă și circula pe relația Motru Est – Cernele.