Producătorul auto american Ford Motor şi grupul german de bunuri de consum Henkel au anunţat luni că se alătură boicotului împotriva publicităţii pe Facebook, organizat de mai multe asociaţii.
Demersul este menit să preseze platforma de socializare să combată mai eficient conţinutul care răspândeşte ura şi dezinformarea, relatează Reuters.
Ford a anunţat că va opri promovarea pe toate platformele de socializare din Statele Unite, pentru următoarele 30 de zile.
Al doilea mare producător auto din Statele Unite a arătat că îşi va reevalua prezenţa pe toate platformele de socializare şi că ura, violenţa şi nedreptatea rasială trebuie să fie ”eradicate.”
La rândul său, un purtător de cuvânt al Henkel a declarat luni că grupul se alătură boicotului împotriva Facebook.
Henkel, care fabrică săpunul Dial, detergentul Persil şi şamponul Schwarzkopf, ”nu se va mai promova pe serviciile Facebook în luna iulie, cu toate brandurile sale”, a spus purtătorul de cuvânt.
Ford şi Henkel s-au alăturat unei liste lungi de companii care şi-au oprit promovarea pe Facebook pentru a susţine campania împotriva urii şi dezinformării pe platformele companiei.
Citește și:
Facebook va descuraja postarea ştirilor vechi
Facebook retrage mesajele publicitare din campania lui Trump care conţineau un simbol nazist