Rata de adopție a criptomonedelor s-a dublat în 2021 (raport)

Rata de adopție a criptomonedelor s-a dublat în 2021 (raport)

Numărul utilizatorilor de criptomonede s-a dublat în prima jumătate a anului 2021. Ultimele cifre arată că nivelul de adopție a criptomonedelor a crescut de la 106 milioane de utilizatori în ianuarie la 221 de milioane de utilizatori în luna iunie.

Potrivit raportului ”Measuring Global Crypto Users” realizat de Crypto.com o creștere semnificativă s-a înregistrat în rândul utilizatorilor monedei ethereum în cel de-al doilea trimestru, pe fondul veștilor pozitive și a interesului crescut al investitorilor pentru moneda virtuală, scrie portalul de știri al bitcoin.

ADVERTISING

Cu toate acestea, interesul utilizatorilor s-a concentrat în mod deosebit asupra monedelor shiba inu și dogecoin, propulsate de postările făcute de Elon Musk pe rețelele sociale.

Per total, în ultimul an, rata de adopție a criptomonedelor a accelerat rapid. Unul dintre primele rapoarte din domeniu, care datează din mai 2020, arată că, în nouă luni, cifra de adopție a crescut de la 65 de milioane de utilizatori la 100 de milioane.

Iar în 2021 a fost nevoie doar de șase luni pentru a crește de la 106 milioane de utilizatori la 221 de milioane.

ADVERTISING

O parte din tendință este asumată de altcoin, care a început să ia din terenul criptomonedelor consacrate, precum bitcoin sau ethereum. Dacă la începutul anului, doar 20% dintre utilizatori dețineau monede altcoin, spre sfârșitul celui de-al doilea trimestru, procentul a crescut la 38%.

Per total, anul 2021 a fost un an bun pentru adopția de criptomonede, până acum.

”Creșterea pe care am observat-o în prima jumătate a lui 2021 pe platforma noastră și la nivel de industrie este foarte încurajatoare și vom continua să investim masiv, urmându-ne obiectivul de a plasa câte o criptomonedă în fiecare portofel”, afirmă Kris Mrszalek, CEO Crypto.com.

ADVERTISING

Citește și:


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇