Orban și Bode s-au dus la Galați, la semnarea unui nou contract cu firmele lui Dorinel Umbrărescu. Ce se mai construiește

Orban și Bode s-au dus la Galați, la semnarea unui nou contract cu firmele lui Dorinel Umbrărescu. Ce se mai construiește

Premierul Ludovic Orban și ministrul Transporturilor, Lucian Bode, s-au dus miercuri dimineață la Galați pentru a participa la semnarea contractului pentru construcția Centurii Ocolitoare a orașului.

Această șosea de centură, lungă de 33,6 kilometri, face parte – deocamdată doar pe hârtie – din Drumul Expres Focșani – Brăila – Galați, potrivit ministrului Bode.

Așa cum Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a anunțat încă de la finele lunii iulie, Centura Galațiului va fi construită de o asociere condusă de societățile familiei omului de afaceri Dorinel Umbrărescu.

ADVERTISING
Declarații Ludovic Orban după semnarea contractului pentru varianta de ocolire a municipiului Galați și la semnarea contractului “Platformă Multimodală a portului Galați”, etapa II #LudovicOrban #LucianBode #PortulGalati

Declarații Ludovic Orban după semnarea contractului pentru varianta de ocolire a municipiului Galați și la semnarea contractului “Platformă Multimodală a portului Galați”, etapa II#LudovicOrban #LucianBode #PortulGalati

Publicată de Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor România pe Marţi, 22 septembrie 2020

Firmele familiei Umbrărescu construiesc și Centura Bacăului, dar și mai multe sectoare de drumuri expres și autostrazi din România.

La nicio festivitate de semnare de contract nici ministrul Bode și nici directorul CNAIR, Mariana Ioniță, nu pierd ocazia de a lăuda UMB și de a spune că au toată încrederea că lucrările vor dura mai puțin decât scrie în contract.

Potrivit contractului semnat astăzi la Galați, proiectarea șoselei de centură – care nu formează un inel închis în jurul orașului – va dura 12 luni, iar construcția ar urma să se termine în alte 42 de luni.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

Directorul executiv al CNAIR, Mariana Ioniță, a precizat, însă, că sigur firmele familiei Umbrărescu vor termina proiectarea mai repede decât e prevăzut. În consecință și lucrările ar putea începe mai repede.

Speranțele lui Bode despre drumuri și poduri

Prezent la semnarea contractului, ministrul Lucian Bode a precizat că spera ca în octombrie să poată asista, tot la Galați, la semnarea contractului și pentru realizarea unei porțiuni de 11 km dintre Galați și Brăila a Drumului Expres Focșani-Băraila-Galați.

ADVERTISING

Bode a mai spus că speră că până la finele anului să semneze contract și pentru finalizarea centurii orașului Tecuci. Ordinul de începere pentru această lucrare s-a dat în 2012, iar lucrările ar fi trebuit finalizate în doar un an și jumătate. Dar nu s-au mai terminat nici până astăzi.

Bode a mai spus și că lucrările la podul peste Dunăre de la Brăila (care ar urma să facă legătura dintre cele două orașe de pe Dunăre cu zona Tulcea - Constanța – n.red.) este realizat în proporție de 20%, iar lucrările continuă.

De asemenea, ministrul Transporturilor a anunțat că se semnează, tot astăzi, contractul pentru modernizarea a 2.284 de metri de șosea și 390 de metri de cale ferată din zona platformei multimodale din Portul Galați.

Citește și:

Cum a scurtat ministrul Bode Autostrada Transilvania, în campanie electorală. ”Toți cei 274 de kilometri” ai șoselei ar trebui să fie, de fapt, mult mai mulți

Umbrărescu va construi încă 12,2 kilometri din Autostrada Transilvania. Ce a promis ministrul Transporturilor, la semnarea contractului

S-a deschis circulaţia pe tronsonul Iernut-Cheţani, parte din Autostrada Transilvania. Iohannis: E evident că infrastructura din România a rămas mult în urmă


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇