Hidroelectrica și-a lansat aplicația de facturare, iar clienții deja se plâng de multiple erori

Hidroelectrica și-a lansat aplicația de facturare, iar clienții deja se plâng de multiple erori
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Hidroelectrica a lansat vineri aplicația mobilă iHidro, disponibilă pentru sistemele Android și iOS, oferind totodată și o versiune desktop pentru accesarea de pe calculator.

Nu se pot plăti facturile direct din aplicaţie!

Un comunicat de presă al companiei de stat arată că printre caracteristicile cheie ale aplicației iHidro se numără:

  • Secțiuni Utile: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
    • Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
    • Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum.
    • Contul Meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
    • Servicii: În această secțiune este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.
    ADVERTISING

    Aplicația iHidro poate fi descărcată din Google Play Store sau App Store, dar nu și în magazinul de aplicații al Huawei.

    - pentru versiunea WEB: https://ihidro.ro/Portal/

    - pentru telefoane cu Android, AICI

    - pentru telefoane Apple, AICI

    Aplicația solicită înregistrarea pentru crearea unui cont, în baza CNP și POD (locului de consum).

    image-2
    Foto: iHidro

    Apoi, sistemul identifică utilizatorul în baza datelor din contractul de furnizare, după care îl informează că s-a creat contul său în aplicație și ulterior trimite un link de activare a contului pe adresa de email.

    ADVERTISING

    Din păcate, sistemul are încă multe erori semnalate redacţiei de clienţii companiei, care au vrut să îşi instaleze aplicaţia sau să acceseze link-ul primit pe mail.

    image-4

    Eroare dată la autentificarea din link-ul primit pe mail

    sau

    image-7
    Altă eroare dată la autentificarea din link-ul primit pe mail
    image-5
    Mesaj de eroare la autentificarea în aplicaţie

    Hidroelectrica are peste 500.000 de locuri de consum pentru persoane fizice în portofoliu.

    Aplicaţia a fost promisă încă de acum câteva luni, când clienții s-au confruntat cu numeroase probleme – facturile au fost emise cu întârzieri mai mari de jumătate de an. Acum însă s-a ajuns la zi, cele mai recente facturi emise fiind pentru luna august.

    ADVERTISING
    • Monitorizarea consumului: Pe pagina principală a aplicației, clienții pot verifica soldul curent și pot accesa rapid ultima factură emisă. De asemenea, pot accesa secțiunea de grafic al istoricului de consum și pot raporta indexul autocitit pentru o mai bună gestionare a consumului de energie.
    • Gestionarea locurilor de consum: cu iHidro, clienții pot gestiona toate locurile de consum pentru care au contract. Astfel, aceștia pot monitoriza și controla consumul de energie pentru mai multe adrese într-un mod convenabil și eficient.
    • Secțiuni Utile: Aplicația iHidro este împărțită în mai multe secțiuni, inclusiv:
      • Facturare: Aici sunt disponibile facturile emise și istoricul plăților efectuate.
      • Utilizare: Această secțiune permite introducerea indexului autocitit și consultarea istoricul de consum.
      • Contul Meu: În această secțiune, clienții își pot administra profilurile și detaliile personale.
      • Servicii: În această secțiune este disponibil un link către portalul client.hidroelectrica, urmând ca foarte curând să fie adăugat și un link către Q Desk – aplicația de gestionare a reclamațiilor și sesizărilor.
      ADVERTISING

      Aplicația iHidro poate fi descărcată din Google Play Store sau App Store, dar nu și în magazinul de aplicații al Huawei.

      - pentru versiunea WEB: https://ihidro.ro/Portal/

      - pentru telefoane cu Android, AICI

      - pentru telefoane Apple, AICI

      Aplicația solicită înregistrarea pentru crearea unui cont, în baza CNP și POD (locului de consum).

      Foto: iHidro

      Apoi, sistemul identifică utilizatorul în baza datelor din contractul de furnizare, după care îl informează că s-a creat contul său în aplicație și ulterior trimite un link de activare a contului pe adresa de email.

      ADVERTISING

      Din păcate, sistemul are încă multe erori semnalate redacţiei de clienţii companiei, care au vrut să îşi instaleze aplicaţia sau să acceseze link-ul primit pe mail.


      Eroare dată la autentificarea din link-ul primit pe mail

      sau

      Altă eroare dată la autentificarea din link-ul primit pe mail
      Mesaj de eroare la autentificarea în aplicaţie

      Hidroelectrica are peste 500.000 de locuri de consum pentru persoane fizice în portofoliu.

      Aplicaţia a fost promisă încă de acum câteva luni, când clienții s-au confruntat cu numeroase probleme – facturile au fost emise cu întârzieri mai mari de jumătate de an. Acum însă s-a ajuns la zi, cele mai recente facturi emise fiind pentru luna august.

      ADVERTISING

  • În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇