Noul logo se numește „Dacia Link” și începând de joi va fi prezent pe toate mașinile mărcii.
Modelele cu noua identitate vizuală pot fi comandate începând din 16 iunie. Primele livrări sunt prevăzute la finele anului 2022, a anunțat compania.
Noua identitate de marcă a fost adoptată vara trecută, însă până acum a fost folosită doar în spoturi publicitare și showroom-uri.
Sigla "Dacia Link" este prezentă pe jante, pe partea din spate și pe volanul tuturor modelelor.
"Integrarea noii sigle a condus la modificarea calandrului, ale cărui elemente distinctive, cu un contur evoluat, adoptă culoarea albă. Compusă din literele D şi C stilizate, legate între ele asemenea elementelor unui lanț, noua emblemă evocă în acelaşi timp robustețe şi simplitate", se arată într-un comunicat al companiei.
Schimbarea identității de marcă este însoțită de apariția noii nuanțe "Gris Mégalithe", pe barele de pavilion, pe scuturile de protecţie faţă şi spate, precum şi pe carcasele oglinzilor retrovizoare ale modelelor Sandero Stepway, Spring şi Duster, au mai anunțat reprezentanții Dacia.