Metrorex a lansat, în parteneriat cu Eco Synergy și Rematholding, campania intitulată “PET=BILET”.
Campania se desfășoară în perioada 2-20 august în două stații – Dimitrie Leonida și Pipera (intrarea principală). Astfel, în aceste stații vor fi instalate standuri unde bucureștenii pot da 5 deșeuri la reciclat (PET-uri, sticle sau doze de aluminiu), iar în schimb vor primi o cartelă de metrou cu o călătorie.
Metrorex precizează, într-un comunicat remis SpotMedia.ro, că prin această campanie se dorește sensibilizarea opiniei publice și creșterea gradului de conștientizare cu privire la importanţa protejării mediului înconjurător.
Nu este precizat dacă după 20 august campania va fi extinsă și în alte stații de metrou.
”Astfel de campanii sunt necesare pentru schimbarea comportamentului cetățenilor cu privire la păstrarea mediului înconjurător curat şi nepoluat, dar şi pentru promovarea beneficiilor utilizării transportului subteran ca mijloc de transport ecologic.
Astfel că, prin aceste tipuri de acțiuni, societatea noastră dorește să se implice activ în formarea unor comportamente responsabile din punct de vedere ecologic”, e citat în comunicat Ștefan Paraschiv, directorul general al Metrorex.