Un vechi client eMAG, așteptând Black Friday

Zilele acestea, între breaking news-uri care mai de care cu impact mai puternic în viețile noastre, mi-am găsit puțin răgaz și pentru a mă gândi la nevoile mele și ale familiei. Asta pentru că pe 7 noiembrie e Black Friday și, dacă de obicei eram în Vinerea Neagră cu telefonul în mână pentru a găsi cele mai bune oferte pentru ce mă interesa, în contextul actual vreau să fiu sigur că sunt pregătit din timp.
Un vechi client eMAG, așteptând Black Friday
Black Friday de la eMAG e unul și bun, o singură zi pe an
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Mi-am dat seama astfel că până acum nu m-am gândit niciodată la relația pe care o persoană o poate dezvolta cu un magazin online. Cred că în urmă cu un sfert de secol am cumpărat pentru prima dată ceva de la eMAG. Bineînțeles că nu-mi mai aduc aminte ce, dar de atunci uriașa platformă online a rămas constant în viața mea fără să-mi provoace dureri de cap, ceea ce nu e puțin lucru.

Trebuie să recunosc, sunt pasionat de tehnologie, dar un pasionat, aș spune, destul de pragmatic. Nu sunt atras de tot ce apare, interesându-mă, în general, gadget-uri, produse, care-mi sunt utile, care pot să-mi facă viața mai ușoară mie și familiei mele.

Urmăresc ce se întâmplă, cum evoluează tehnologia și caut să-mi cumpăr un produs care poate să mă ajute în munca pe care o fac sau pentru a mă ajuta să rezolv o problemă specifică. Sunt atent la oferte și deci cu atât mai mult la tot ce înseamnă Black Friday.

Am așteptat ani buni între momentul în care am auzit pentru prima oară despre fenomenul Black Friday și momentul în care a ajuns și la noi. Așa că am participat încă de la primele ediții și am făcut-o mai mereu și de-a lungul anilor. În ultima vreme, am ales să urmăresc Black Friday la eMAG, pentru că știu că e unul și bun, o singură zi pe an.

Pentru mine lucrurile trebuie să aibă logică și cred că astfel de reguli clare în desfășurarea evenimentului ar putea ajuta pe toată lumea. Având un reper, pot să-mi fac anumite planuri, anumite strategii, mai ales în situația în care caut un anumit produs.

De asemenea, pentru că folosesc, în general, produse Apple, eMAG mă ajută pentru că este vânzător autorizat al companiei, iar modul de cumpărare e ușor și prietenos.

Planuri și strategii de Black Friday

Cum spuneam, personal, am o veche relație cu eMAG și majoritatea produselor de tehnologie pe care le achiziționez sunt prin aplicația platformei online. Relația s-a consolidat în timp și datorită faptului că principalul mod prin care cumpăr e cel online - de la haine și până la produse alimentare. 

Fac asta pentru că am observat cât de mult timp câștig făcându-mi cumpărăturile online.

Mai ales de când a fost introdus easybox-ul și nu mai trebuie să îmi fac programul în funcție de livrarea coletului, lucrurile s-au simplificat și mai mult.

Un alt serviciu pe care pentru mine a contat foarte mult este My Wallet. Faptul că pot să-mi sparg plata în câte rate simt că sunt necesare pentru a nu-mi da portofelul peste cap mă ajută mult, mai ales că dobânda este zero sau mică.

Cel puțin din perspectivă personală, acest serviciu m-a determinat să cumpăr produse electronice doar de pe eMAG.

Pe de altă parte, în cei aproape 25 de ai de când sunt client eMAG, eu nu am avut probleme în ce privește livrarea coletelor. Am constatat o încercare continuă de a îmbunătăți livrările, de a scădea prețul acestora, de a face procesul cât mai accesibil și potrivit nevoilor mele.

Am și anul acesta câteva produse pe care le urmăresc de Black Friday și sper să reușesc să le prind, așa cum am făcut-o și în anii trecuți. Întotdeauna mă bazez pe principiul că vânzătorii vor să vândă, iar cumpărătorii să cumpere, așa că mă întorc la lista de cumpărături, până nu mă întrerupe un alt breaking news.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇