„E-Commerce for Black Friday” este tema ediției 73 a SocialPedia. Evenimentul este dedicat tuturor pasionaților lumii digitale, este powered by GoMag și se va organiza pe 21 octombrie 2025, de la ora 18:30, la Restaurant Monarh din București.
Speakerii acestei ediții sunt: Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag și Raluca Georgescu, Founder & CEO MTH Digital.
Într-un an în care competiția este mai acerbă ca oricând, pregătirea din timp și înțelegerea comportamentului consumatorilor fac diferența dintre o campanie reușită și una care trece neobservată.
Vom discuta despre cum construiești campanii eficiente de Black Friday, cum integrezi social media în strategia ta de vânzări și ce tactici pot transforma traficul sezonier în clienți loiali.
Piața globală de eCommerce continuă să crească accelerat iar social media rămâne motorul care influențează cel mai mult deciziile de cumpărare. Până în 2027, peste un sfert dintre achizițiile din retail vor fi făcute online, iar generațiile tinere schimbă deja regulile jocului prin comportamente de cumpărare spontane, ghidate de conținut, influenceri și recenzii.
Vom aborda toate aceste subiecte:
- Cum te pregătești pentru Black Friday – strategie, conținut, bugete și timeline.
- Cum arată un funnel eficient de vânzări în eCommerce.
- Ce tipuri de campanii performează cel mai bine în social media.
- Ce înseamnă retenția clienților după Black Friday.
- Cum se schimbă comportamentul de cumpărare în 2025 și ce trebuie să știi despre AI, video și social commerce.
- Exemple și studii de caz din campanii reale.
"Black Friday este momentul în care strategiile se văd cel mai clar, fie că vorbim despre performanță, conținut sau relația cu clienții. La SocialPedia 73 ne dorim să oferim antreprenorilor, specialiștilor și creatorilor din digital o imagine realistă asupra modului în care se construiesc campanii eficiente de eCommerce, bazate pe date, creativitate și înțelegerea a comportamentului consumatorilor. Este o ediție în care învățăm cum să transformăm agitația din jurul Black Friday într-un plan de creștere pe termen lung.", declară organizatoarele evenimentului.
Înscrierile gratuite se fac aici: https://socialpedia.ro/socialpedia-73/
Despre Speakeri
Cosmin Dărăban, CEO & Co-Founder Gomag
Online din 2000, Cosmin Dărăban este specializat în marketing online și eCommerce, CRO (optimizarea ratei de conversie) și tehnici de creștere a traficului și vânzărilor.
Printre proiectele lui Cosmin se numără platforma Gomag, una dintre cele mai populare soluții eCommerce din România, board game-ul GoFunnel, podcast-ul Doza de eCommerce by Gomag, hub-ul de educare Academia de eCommerce și cartea eCommerce no Bull$#!t. Tot ce ai nevoie pentru a vinde online, lansată în 2019. Probabil îl cunoști și în calitate de jurat sau speaker la cele mai importante evenimente din eCommerce-ul românesc.
De-a lungul anilor, alături de echipa sa, Cosmin a contribuit la creșterea a numeroase firme, iar în prezent, pe platformă se dezvoltă peste 4.200 de magazine online, din toate industriile.
Raluca Georgescu, Founder & CEO MTH Digital
Raluca Georgescu este specialist și trainer internațional în digital marketing și e-commerce cu peste 20 de ani de experiență. Pasiunea pentru digital marketing, curiozitatea de a fi permanent la curent cu noile tendințe și viziunea inovatoare au determinat-o să exploreze lumea marketingului și din perspectiva antreprenoriatului.
În prezent, Raluca Georgescu conduce o echipă de specialiști seniori în marketing online în cadrul agenției de digital marketing full-service MTH Digital, unde implementează alături de echipa ei campanii de marketing online pentru sute de clienți, gestionând bugete care depășesc 10 milioane de EUR anual. De asemenea, este trainer de digital marketing și e-commerce în cadrul GPeC, Entrepreneurship Academy, SNSPA și Harbour Space.
Misiunea Ralucăi de a inspira oamenii și abilitățile sale de lider i-au adus succesul profesional și au determinat-o să împărtășească mai departe cunoștințele dobândite. Raluca este speaker la evenimentele de top din digital marketing și e-commerce din România și Europa, printre care PPC Hero Conf Londra, PPC Live UK, E-Commerce Summit, GPeC SUMMIT, Webstock și Digital Marketing Forum.
Powered by GoMag
Partener de gustare: Freshful by eMag
Parteneri: IDU Fashion by Ioana Dumitrache, Meli Melo, Gameology
Partener media: Kiss FM
Parteneri media: Zile şi Nopti, IQAds, IQool, Flawless, SocialWeb.ro, ASC, PRIME Romania, VIP Romania, Zelist Monitor, Content Marketing Romania, Spotmedia.ro, Ecompedia, Skeels, Olivian.ro, Lumea SEO PPC
Locație: Restaurant Monarh, Calea Plevnei 44 - 46, Bucuresti
Despre SocialPedia
SocialPedia este un proiect educațional dedicat tuturor pasionaților și specialiștilor în digital din România. Premiat la Webstock 2018, proiectul s-a transformat într-un eveniment lunar, unde oameni de succes din online împărtășesc secretele muncii din spatele ecranului. Obiectivul nostru? Sã contribuim la creșterea calitativă a comunității de digital din țară.
Despre organizatori
Sabina Cornovac
De 18 ani creator de conținut și social media specialist, Sabina Cornovac se dedică dezvoltării de proiecte educative pentru comunitatea de social media din România și este adepta conceptului de comunicare Human2Human. Sabina scrie pe https://www.sabinacornovac.ro/ și este fondatoarea comunităților #SocialPedia și #Moms4Moms.
Despre Iulia StănescuIulia Stănescu este digital communications consultant. Are un puternic background în jurnalism online și PR. Cu peste 18 ani de experiență în comunicarea digitală, Iulia crede cu tărie în conținutul original și în interacțiunea dintre oameni, atât online, cât și offline. De nouă ani de zile a început să lucreze pe cont propriu și are în portofoliu clienți din zona culturală, turism, educație financiară, antreprenoriat, evenimente și fotografie, iar din 2025 este fondatoarea agenției de digital marketing Echipa de Digital.