Ce este Marketing Miner? Motivele pentru care merită să încerci acest instrument SEO

uwv9jn8qw439fkw

Marketing Miner este un instrument SEO popular, care a primit îmbunătățiri constante în ultimii 9 ani, de când a apărut pe piață. Prin intermediul Marketing Miner, poți colecta date de marketing pentru mai multe cuvinte cheie, domenii și URL-uri cu un singur click. A fost înființat în 2005 de Filip Podstavec, iar în prezent este utilizat de peste 40 de mii de utilizatori.

Caracteristicile principale ale Marketing Miner

  • Profileri – poți obține informații esențiale despre SEO și o privire de ansamblu asupra cuvintelor cheie și a domeniilor web.
  • Rapoarte – poți genera rapoarte pentru a analiza în masă date diverse, de la concurenți, audit tehnic SEO până la cercetarea cuvintelor cheie.
  • Proiecte – poți să urmărești și să gestionezi toate aspectele vizibilității din mediul online, inclusiv urmărirea rangului și mențiunile de brand.

Numeroasele funcționalități ale Marketing Miner

Marketing Miner este un instrument cu multiple funcționalități, astfel încât să ai o imagine de ansamblu clară atât a modului în care site-ul tău se poziționează din punct de vedere SEO, cât și a concurenților. Cu ajutorul Marketing Miner, vei putea să faci următoarele lucruri:

ADVERTISING
  • să cercetezi cuvintele cheie
  • audit SEO
  • urmărirea rangului
  • analiza concurenților
  • monitorizarea brandului
  • link building
  • API
  • Vei avea instrumente SEO de analiză în masă

Cum să verifici cuvintele cheie și să primești sugestii de cuvinte cheie

Scopul Marketing Miner este să îți facă viața mai ușoară. Diferențiatorul față de celelalte instrumente de pe piață este ușurința cu care poți ajunge la rezultatele dorite. Prin intermediul Marketing Miner, vei beneficia de peste 12 instrumente care îți vor economisi timp și vei analiza în masă datele despre cuvintele cheie.

Marketing Miner îți prezintă volumele de căutare pentru anumite cuvinte cheie, îți oferă unele similare cu căutarea pe care o faci și îți prezintă o analiză a metricilor lor (volumul de căutare, dificultatea cuvântului cheie, CPC, tendințe, funcții SERP și altele). În același timp, îți oferă și sugestii de cuvinte cheie. Practic, în locul estimărilor, Marketing Miner pune accent pe rezultate concrete.

ADVERTISING

În același timp, cu ajutorul Marketing Miner, vei descoperi temele aflate în tendințe și cuvintele cheie care sunt cele mai populare în acel an, în comparație cu anii precedenți. Iar o altă funcționalitate interesantă este aceea prin care ți se prezintă cuvinte cheie noi care au câștigat popularitate în ultimul an, cu scopul de a le introduce în strategia ta.

Mai mult, Marketing Miner îți prezintă și o analiză a lacunelor de conținut de pe site-ul tău. Astfel, vei descoperi care sunt cuvintele cheie pentru care concurenții rankează mai bine, iar site-ul tău nu. Iar pentru a avea o imagine și mai clară, poți analiza orice URL sau domeniu pentru a descoperi informații despre trafic și cuvintele cheie pentru care este clasat.

Cum să obții sugestii de cuvinte cheie

E foarte simplu să găsești sugestii de cuvinte cheie pentru a-ți crește traficul pe site-ul tău. Tot ce trebuie să faci este să intri în categoria "Sugestii de cuvinte cheie" de pe Marketing Miner și să completezi un cuvânt (sau mai multe) pe care dorești să rankezi, potrivit pentru conținutul tău.

ADVERTISING

Cu un singur click, vei reuși să găsești o mulțime de date relevante, care îți vor fi utile, așa cum poate fi văzut în exemplul de mai jos. Noi am realizat o căutare pe "telefoane". Imediat, pe ecran vei vedea un raport extins în care vei vedea următoarele date:

  • Volum de căutare
  • CPC
  • Tendințe

În aceeași pagină, vei găsi sugestii de cuvinte cheie, totalul volumului de căutare al sugestiilor și CPC-ul mediu pentru sugestii. De asemenea, când vei da scroll în pagină vei descoperi cele mai bune sugestii de cuvinte cheie care au legătură cu telefoanele și datele aferente lor.

Interfața Marketing Miner este realizată pentru a fi prietenoasă cu utilizatorii, astfel că totul este intuitiv. De asemenea, poți să exporți datele.

Cum să analizezi domeniul unui competitor

Analiza competitorilor este esențială pentru a afla ce fac ei diferit de tine și cum poți face lucrurile mai bine. Marketing Miner te ajută să descoperi numeroase informații importante printr-un singur click. Cu ajutorul Marketing Miner, vei descoperi vizibilitatea de căutare a competitorilor, evoluția traficului, modul prin care obțin traficul, proporțiile și variațiile, dar și cuvintele cheie pentru care obțin trafic, alături de alte date semnificative (tipul de caracteristică SERP: Organic / Plătit, traficul estimat, volumul de căutare, poziția și caracteristici SERP).

Pentru a înțelege mai bine cum funcționează, în screenshot-urile de mai jos vei găsi un Exemplu de analiză a site-ului Drmax.ro:

Interfața Marketing Miner este structurată în așa fel încât să găsești toate informațiile cu ușurință. Astfel, îți poți alege dacă vrei să vezi datele despre traficul organic, cel plătit, reclame și alte date interesante. Spre exemplu, dacă ai un site care se bazează pe trafic din imagini sau video-uri, poți vedea cum se poziționează concurența în această privință. 

Cum să îți măsori pozițiile în motoarele de căutare constant și cum să evaluezi activitățile SEO folosind proiectele

În cazul în care ai anumite cuvinte cheie mai importante pe care dorești să le monitorizezi în mod constant, Marketing Miner poate face acest lucru în mod automat. Trebuie doar să începi un proiect nou, să selectezi domeniul dorit și țara și să adaugi cuvintele cheie. Interfața este creată în așa fel încât să îți fie cât mai ușor, astfel că îți vor fi sugerate cuvintele cheie pentru care domeniul respectiv este deja popular. De asemenea, poți să alegi cât de des dorești să monitorizezi cuvintele cheie: zilnic sau săptămânal.

După ce ai îndeplinit acești pași, interfața va începe să monitorizeze site-ul pe respectivele cuvinte cheie și vei fi informat în permanență, pentru a fi la curent cu toate modificările.

Vei avea astfel ocazia să vezi traficul lunar estimat pe respectivele cuvinte cheie, dar și alte informații reprezentative. Vei vedea care sunt cuvintele cheie în creștere și cele care sunt în scădere, în așa fel încât să îți poți modifica strategia din mers.

Tot aici vei putea să utilizezi și alte instrumente utile. Spre exemplu, poți să începi să îți monitorizezi brandul. Marketing Miner va scana zilnic întreg internetul și te va notifica prin e-mail atunci când găsește interogarea monitorizată. Poți monitoriza atât propriul brand, cât și concurenții ori alte lucruri importante din industria în care activezi. Un alt punct important este că, prin intermediul Marketing Miner, vei putea ține evidența backlink-urilor existente și vei fi notificat atunci când acestea sunt modificate ori sunt șterse.