Plăcuțele clasice de promovare turistică, înlocuite cu unele cu cod QR

Plăcuțele clasice de promovare turistică, înlocuite cu unele cu cod QR

Ministerul Turismului anunţă că plăcuţele clasice de promovare turistică sunt înlocuite cu unele mult mai atractive, care conţin cod QR.

Prin intermediul acestuia, turiştii pot avea acces la informaţii despre obiective turistice, istoria sau legendele locurilor. Informaţiile sunt disponibile în peste 32 de limbi.

Este vorba despre un proiect de digitalizare al Asociaţiei Călător prin România, prin care turistul poate deveni propriul său ghid, astfel încât să înţeleagă mai bine ce are de oferit ţara noastră.

ADVERTISING

Fiecare plăcuţă este însoţită de brandul turistic naţional ”Exploraţi Grădina Carpaţilor”.

Acţiunea se datorează protocolului încheiat între minister şi Asociaţia Călător în România, pe o durată de 3 ani.

”În primul rând, trebuie să aveţi la îndemână un smartphone cu care să puteţi scana codul QR existent pe plăcuţă. În acest fel, aveţi posibilitatea de a accesa în timp real toate informaţiile de care aveţi nevoie, referitoare la obiectivele turistice, istoria sau legendele locurilor vizitate.

Tot ce trebuie să faceţi este să instalaţi aplicaţia de scanare a codului în telefonul personal, în cazul în care nu aveţi această opţine prestabilită.

ADVERTISING

Pentru că principalul obiectiv al protocolului constă în îmbunătăţirea imaginii şi creşterea notorietăţii României ca destinaţie turistică, bineînţeles că nu am uitat nici de vizitatorii străini. Acesţia au posibilitatea, prin utilizarea aplicaţiei, să citească informaţiile puse la dispoziţie în peste 32 de limbi. Enumerăm câteva dintre cele mai influente: limba engleză, limba spaniolă, limba franceză, limba chineză, limba rusă, limba germană, limba arabă etc.

Prin urmare, vor fi acoperite 90% din limbile vorbite în întreaga lume”, se arată în comunicat.

ADVERTISING

Conform protocolului de colaborare, ministerul acordă Asociaţiei Călător prin România, gratuit, dreptul de a utiliza marca ”România exploraţi Grădina Carpaţilor” şi marca ”România explore the Carpathian garden” în vederea promovării României ca destinaţie turistică, în scop publicitar, dar şi pentru a le reproduce cu ocazia evenimentelor pe care le va desfăşura în ţară şi în străinătate, în mediul online, precum şi, în cadrul altor acţiuni stabilite de comun acord.

De asemenea, ministerul acordă partenerului, gratuit, dreptul de a utiliza, reproduce şi difuza operele audiovizuale constând în: filmele în limba română şi nu numai, din categoriile activităţi şi aventură, city breaks, turism rural, a filmului de promovare generală, în scop publicitar, în vederea promovării României ca destinaţie turistică şi a brandului turistic national cu ocazia evenimentelor organizate de Asociaţiei Călător prin România, aceştia din urmă având obligaţia de a indica sursa materialelor promoţionale, respectiv - Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇