Cum arată panourile de promovare a României de la Roma și Milano (Galerie foto)

Cum arată panourile de promovare a României de la Roma și Milano (Galerie foto)

O campanie outdoor de promovare a României a fost lansată în Roma și Milano, anunţă Ministerul Turismului de la Bucureşti, care a publicat şi dovezi foto în acest sens.

„Italia, lasă-te surprinsă de 🇷🇴 România!”, este sloganul campaniei outdoor de promovare a ţării noastre ca destinație de vacanţă.

Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invită trecătorii să ne descopere țara, "printr-o selecție de imagini spectaculoase care vor fi afișate pe 2 tramvaie și 100 de panouri publicitare, aflate în 67 de stații de metrou din 📍 Milano, precum și pe 90 de autobuze urbane din 📍 Roma", transmite Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului pe Facebook.

ADVERTISING

Campania are următoarea perioadă de desfășurare:

▪️ Timp de 14 zile, 26 martie - 8 aprilie, cele 100 de panouri publicitare, aflate în cele 67 de stații de metrou din Milano, vor afișa imagini cu Castelul Peleș, Mănăstirea Sucevița și Transfăgărășan;

▪️ Timp de 21 zile, 27 martie - 16 aprilie, cele 90 de autobuze urbane, colantate integral pe spate cu cele trei imagini, vor traversa punctele turistice importante din Roma;

▪️ Timp de 28 zile, 28 martie - 24 aprilie, trecătorii vor putea admira aceleași trei imagini, care vor fi afișate pe 2 tramvaie urbane din Milano, acestea fiind decorate integral, pe ambele laturi.

ADVERTISING

"Alegerea Romei și a orașului Milano ca locații pentru campanie nu este întâmplătoare: ambele sunt centre culturale și economice importante, cu o istorie bogată și legături strânse cu România. 📊Mai mult, Italia este considerată ca fiind o piață prioritară, în cursul anului trecut clasându-se pe locul al doilea în topul țărilor emițătoare de turiști pentru țara noastră", explică ministerul.

În plus, campania este organizată în perioada sărbătorilor pascale catolice care marchează şi debutul sezonului turistic.

ADVERTISING

"Obiectivele acțiunii se referă la stimularea interesului pentru destinația noastră, în rândul touroperatorilor și agențiilor de turism din Italia, precum și la creșterea circulației turistice către România", adaugă sursa citată.

Amintim că Ministerul Turismului a desfăşurat o campanie outdoor şi în Franţa, în perioada 6-26 septembrie 2023, pe străzile din Paris, odată cu debutul Cupei Mondiale de Rugby, tot sub denumirea „Lăsați-vă surprinși de România!”, în speranța că îi va inspira pe cât mai mulți francezi să își facă vacanțele în țara noastră.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇