Magazinele Swatch, luate cu asalt în toată lumea după lansarea unui model de ceas de 25 de ori mai ieftin

Magazinele Swatch, luate cu asalt în toată lumea după lansarea unui model de ceas de 25 de ori mai ieftin

Magazinele de ceasuri Swatch din întreaga lume au fost asaltate sâmbătă de clienţii care s-au înghesuit să cumpere o nouă versiune low-cost a modelului de lux Omega Speedmaster, care costă aproximativ 260 de dolari, transmite Bloomberg.

Din Melbourne şi până la Amsterdam, mii de cumpărători au stat la coadă pentru a putea cumpăra un exemplar din noul ceas, rod al colaborării între două mărci din portofoliul grupului elveţian Swatch, respectiv marca de lux Omega şi cea low-cost Swatch.

Pe străzile din Geneva, sâmbătă sute de persoane au format o coadă impresionantă pe Rue du Marche, unde se află principalul magazin Swatch. A fost necesară o prezenţă sporită a poliţiei şi cel puţin o perioadă a fost arestată. Sute de cumpărători au început să se aşeze la coadă cu câteva ore înainte de deschiderea magazinului, la ora 10 am iar pe la prânz un reprezentant al companiei le-a spus celor care stăteau la coadă că stocurile se vor epuiza în curând şi ar trebui să revină săptămâna următoare după ce magazinul îşi va reface stocurile.

ADVERTISING

Un magazin Swatch amplasat în centrul Londrei a trebuit să fie închis pe fondul unor scene haotice în care mulţimea încerca să intre în interior.

Denumit MoonSwatch, noul ceas seamănă cu renumitul model Omega Speedmaster Professional, care poartă şi denumirea de 'Moon Watch' pentru că a fost purtat de astronauţii americani. Însă în timp ce un Omega Speedmaster Professional are un preţ de cost care începe de la 6.300 de franci elveţieni (6.769 dolari), noul Omega MoonSwatch costă doar 250 de franci. În loc de carcasă de metal şi componente mecanice, versiunea low-cost este produsă din ceramică şi plastic şi are mecanism cu quartz.

ADVERTISING

Colaborarea dintre Omega şi marca low-cost Swatch reprezintă o colaborare unică pentru grupul Swatch, cel mai mare producător mondial de ceasuri, care vrea să genereze interes pentru produsele sale prin oferirea unui aspect de lux la un preţ redus. În acest fel grupul vrea să inverseze o tendinţă înregistrată în ultima perioadă în care vânzările de ceasuri scumpe şi-au revenit după căderea din timpul pandemiei dar vânzările de ceasuri cu un preţ mai mic de 500 de franci nu iau avânt.

ADVERTISING

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇