Debut de stagiune în forțǎ cu "hiper-Puccini" la Opera bucureșteanǎ. Peste 5000 de spectatori au ales Opera în weekendul 27-29 septembrie

Promenada-Operei-2024_2

Peste 5000 de spectatori au ales Opera în weekendul 27-29 septembrie.Prima scenă lirică a țării a deschis Stagiunea 2024 -2025 cu două evenimente de succes, Promenada Operei, ajunsă la cea de-a XIV-a ediție, care în acest an a avut un program integral din creația marelui compozitor și premiera „Manon Lescaut”, ambele încadrându-se în seria evenimentelor care marchează Anul Puccini în România.

Tradiționalul spectacol open-air a propus celor peste 3.000 de spectatori un program de 10 ore de muzică și activități pentru întreaga familie în ziua de vineri, 27 septembrie. Accesul la eveniment a fost gratuit și a început la ora 12:00 cu Opera Labirint, o călătorie sonoră în universul magic al Operei în care cei prezenți au fost ghidați de soliștii Studioului Experimental în Artele Spectacolului Muzical „Ludovic Spiess”și Studioul de Balet pentru Copii și Tineret al Operei Naţionale Bucureşti.

sfml-211-of-432

De la ora 19:00, scena mare de pe esplanada Operei a găzduit Gala Extraordinară Promenada Operei – Puccini per sempre, cu soliștii, Corul, Orchestra și Baletul Operei Naționale București, un spectacol grandios închinat marelui compozitor. La pupitrul dirijoral s-a aflat Adrian Morar, în calitate de invitat, iar regia ambelor evenimente i-a aparținut lui Alexandru Nagy.

ADVERTISING

Serile de sâmbătă și duminică, 28 și 29 septembrie, spectatorii au intrat în sala mare pentru prima ridicare de cortină din noua stagiune, premiera „Manon Lescaut” de Giacomo Puccini, în regia lui Massimo Gasparon, coregrafia Gheorghe Iancu, dirijor Tiberiu Soare. Spectacolul este o coproducție între Opera Națională București, Fondazione Festival Pucciniano, Fondazione Lirico Sinfonica Petruzzelli e Teatri di Bari și Teatro Regio di Parma. Ambele reprezentații s-au desfășurat în regim sold out.

Pentru prima lună din stagiune, Opera vă propune un program complex cu titluri de repertoriu precum „Lacul lebedelor”, „Aida”, „Elixirul dragostei”, „Carmen”, „Tevye”, „Nabucco”, „Romeo și Julieta”, „Don Carlo”, „Madama Butterfly”, „Frumoasa din Pădurea Adormită”, „Turandot”, „Don Quijote”, „Nunta lui Figaro” „Bărbierul din Sevilla”, „Raymonda” și „Trubadurul”.

ADVERTISING

Bilete pe http://tickets.operanb.ro/ și de la Casa de Bilete a Operei Naționale București.

461399223_970906038404901_4135329016381049561_n

Sponsori: Aqua Carpatica, Domeniile Sâmburești, BCR, Retele Electrice Muntenia și PPC Energy Services

Parteneri: Laguna, Market Aroma, Seroussi, Yokko The Fashion Store, Marelbo, Pop Cola, Phoenixmedia, Euromedia, Cocor, Băneasa Shopping City, Electrolux, Techir, Sansha

Partener de mobilitate: Suzuki

Parteneri media: spotmedia.ro, Digi24, Europa FM, Euronews România, Radio România Cultural, Radio România Muzical, Radio România Actualități, RFI România, Romantic FM, Radio Seven, Radio Itsy Bitsy, România TV, Kanal D, Zile și Nopți, Agerpres, Ziarul Metropolis, News București, Q Magazine, Marea Dragoste, Leviathan, Ordinea Zilei, București Business, Reușita.ro, 9am.ro., Kudika, Garbo, CursDeGuvernare, Grupul de Presă SEMNAL, Nine O’Clock, Mediatrust

ADVERTISING