Colecție despre procesul creativ în metafore, până pe 15 noiembrie, la Celula de artă

Celula-de-arta_Motion-Madness

Până pe 15 noiembrie, la galeria neconvențională Celula de artă, artistul Semantix deschide ușa secretă care duce până în spatele creației, în colecția Motion Madness ce surprinde ideile care se transformă ulterior în lucrări de artă și procesele creative într-o serie de metafore vizuale. Invitați la Motion Madness sunt bine-cunoscutul artist muralist IRLO și Eli Stancu, vernisajul va avea loc pe 1 noiembrie la ora 19:00 iar expoziția se poate vedea la orice oră în spațiul de pe Bd. Carol, nr. 53.

ADVERTISING

Pornind de la premisa că, intrinsec, creația este un motor neuronal perpetuu, Semantix își dorește să surprindă în lucrările sale de artă digitală momentul zero, gândul care a dat naștere contextului necesar creației. 

„Sunt un om care prezintă lumea într-un mod misterios, unii spun că e întunecat, alții că e colorat dar, dacă nu ești în mintea mea, ai liberul arbitru și puterea de a alege. Sunteți liberi să vă creați propria poveste, dar ideea este să lăsați imaginile create de mine să vă fie regizorul. Pentru alte metafore, vă rog să scanați imaginația.”, spune artistul.

ADVERTISING

Celula de artă este reprezentată de un spațiu cu deschidere stradală, ce își propune să permită lucrărilor să evadeze din spațiul clasic al galeriei pentru a interacționa cu un public nou, care nu obișnuiește să participe la vernisaje și astfel, pentru ca nu mai există o barieră fizică și temporală între obiectul de artă și privitor, se crează un dialog liber, direct și nonconformist.

Galeria vine în sprijinul creaţiei contemporane în ariile tematice ale artelor vizuale și încurajează dezvoltarea de noi forme de expresie artistică accesibilă la orice oră pentru publicul stradal. Cu o prezență de ~ 4 ani (2017 - 2021) pe scena artei din București, Celula de artă a susținut ~70 evenimente (expoziții, performance-uri, live-uri) și a influențat modul de percepție în ceea ce privește expunerea obiectelor sau actelor artistice în fața publicului.

ADVERTISING

Noutățile din Celula de artă se pot vedea pe Facebook și pe Instagram.

Partener strategic: Casa Carol (Carol 53)

Parteneri media: Radio România Cultural, Radio București FM, AGERPRES, Spotmedia, Iqads, Zile și Nopți, Ziarul Metropolis, Observator Cultural, The Institute, Zeppelin, Modernism, PRwave, Bookblog, 4arte, Iqool, Munteanu, SMARK.