Super Bowl-ul, finala Ligii profesioniste de fotbal american (NFL), disputată duminică la Tampa (Florida), a generat venituri de 545 milioane dolari din publicitate în timpul meciului, un nou record în materie, conform agenţiei AFP.
În pofida absenţei unor mari mărci tradiţionale la acest eveniment, precum Budweiser sau Coca-Cola, veniturile din cele 96 spoturi publicitare difuzate în aproape patru ore şi jumătate de transmisie au fost cu 22% mai mari decât în 2020, când s-a înregistrat un record în reţeta publicitară.
Cu o medie de 5,6 milioane dolari pe un spot publicitar de 30 secunde, tariful l-a depăşit lejer pe cel de anul trecut (5,2 milioane dolari), care reprezenta cea mai ridicată medie înregistrată vreodată la un Super Bowl.
A 55-a finală a fotbalului american, încheiată cu victoria echipei Tampa Bay Buccaneers în faţa campioanei Kansas City Chiefs (31-9), a avut audienţă de 96,4 milioane telespectatori, cea mai modestă din ultimii 14 ani.
Grupul ViacomCBS a cheltuit 33 milioane dolari, cea mai mare sumă plătită pentru spaţiile publicitare din timpul transmisiei Super Bowl-ului pentru noul său serviciu video Paramount Plus, care urmează să fie lansat pe 4 martie.
Iată ce mai poți citi astăzi pe SpotMedia.ro: