Presa britanică intervine în cazul lui Ianis Hagi

Presa britanică intervine în cazul lui Ianis Hagi

Jurnaliștii scoțieni au intervenit și i-au luat apărarea lui Ianis Hagi după ultimul meci al lui Rangers.

Mai mulți analiști din Scoția l-au acuzat pe Ianis că a comis un penalti în partida cu Hibernians, în partea secundă, trecut cu vederea de arbitru.

Într-un duel cu Newell în careul lui Rangers, Ianis a ridicat piciorul deasupra capului adversarului și nu a atins mingea.

"A fost penalti cât e ziua de mare! E un joc periculos", a spus fostul fotbalist Michael Stewart la BBC.

Totuși, jurnaliștii de la Glasgow Live au explicat de ce acesta nu a fost un penalti.

"Fără niciun dubiu acesta a fost un fault, dar arbitrul Willie Collum a procedat corect când nu a acordat penalti după intervenția lui Ianis Hagi. Ne-am uitat în regulamentul IFAB și Collum trebuia să acorde lovitură liberă indirectă, dar nu penalti. Ianis a încercat să degajeze mingea, dar nu l-a lovit pe Newell. Regulamentul prevede că trebuia acordată o lovitură liberă indirectă", au comentat cei de la Glasgow Live.

Arbitrul nu a luat însă nicio decizie, iar Rangers a câștigat meciul cu 1-0, după reușita lui Ianis Hagi.

Citește și alte articole de pe SpotMedia.ro:

Apasă aici pentru a vedea toate articolele din sport de pe spotmedia.ro

Urmărește SpotMedia.ro pe Facebook și pe Instagram pentru a fi la curent cu cele mai importante știri ale zilei.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇