FC Barcelona și Spotify au ajuns la o înțelegere pentru un contract de sponsorizare uriaș.
310 milioane de euro va primi gruparea catalană în următorii patru ani, în care brandul Spotify va apărea pe tricourile echipelor formatiei blaugrane.
De asemenea, Camp Nou va purta denumirea de Spotify Camp Nou în toată această perioadă.
"FC Barcelona și Spotify, cel mai popular serviciu de streaming audio din lume, au ajuns la un acord pentru ca societatea suedeză să devină Partenerul Principal al Clubului și Partenerul Oficial de Streaming Audio.
Marca va apărea pe partea din față a tricourilor echipelor masculine și feminine începând cu sezonul 2022/23 pentru următoarele patru sezoane.
Spotify va sponsoriza, de asemenea, tricourile de antrenament începând cu sezonul 2022/23 pentru următoarele trei sezoane.
Spotify și FC Barcelona vor lucra împreună pentru a crea oportunități pentru ca tricoul emblematic să devină un spațiu care poate sărbători artiștii din întreaga lume. Ca parte a colaborării, pentru prima dată în istoria clubului, stadionul va fi redenumit Spotify Camp Nou.
Viziunea parteneriatului este de a crea o nouă platformă care să ajute artiștii să interacționeze cu comunitatea globală de fani a FC Barcelona", se arată într-un comunicat al ibericilor.