Poșta Română lansează primul ghişeu complet automatizat

Poșta Română lansează primul ghişeu complet automatizat

Compania Naţională „Poşta Română” (CNPR) a lansat luni Ghişeul poştal digital, cea mai nouă şi completă soluţie din gama serviciilor automatizate oferite de operatorul naţional de servicii poştale.

Pentru utilizatori, noul concept promite, în primul rând, mai puțin timp pierdut. Ghișeul poștal digital va putea fi accesat non-stop în regim self-service, fără ca oamenii să mai depindă de angajații poștei. Clienții vor folosi singuri serviciile de care au nevoie, la fel cum pot utiliza, de exemplu, terminalele digitale din centrele comerciale.

ADVERTISING

Terminalul de servicii poştale va fi disponobil în regim de self-service pentru operaţiuni complete de:

  • prezentare şi distribuire de colete şi corespondenţă poştală, cu sau fără ramburs,
  • trimiteri de recomandate,
  • trimiteri cu confirmare de primire,
  • plăţi de taxe, facturi de utilităţi și rate bancare.

Pentru serviciile oferite prin intermediul Ghişeului poştal digital, Poşta Română percepe un comision fix de 2,5 lei pentru fiecare tranzacţie efectuată.

Soluţia automatizată oferită de Poşta Română aduce, în premieră pentru piaţa de coletărie, o variantă de cântărire şi validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondenţă poştală.

ADVERTISING
FĂRĂ SCURTĂTURI. Ajungem departe

De asemenea, clienții vor avea la dispoziție imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanţe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum şi cu ecran tactil pentru o interacţiune intuitivă.

Ghişeul poştal digital va fi disponibil în regim self-service non-stop, șapte zile din șapte, precizează Poşta Română.

Compania Naţională "Poşta Română" (CNPR) a investit 120.000 de lei în operaţionalizarea primului său Ghişeu poştal digital, inaugurat luni în cadrul Oficiului 63 din Bucureşti, iar în următoarea perioadă are în plan amplasarea altor 70 de asemenea puncte, la nivel naţional, a declarat, luni, directorul general al operatorului poştal naţional, Valentin Ştefan.

ADVERTISING

"Avem un plan de a instala astfel de echipamente, la nivel naţional, în 70 de locaţii, în următorul an, dar în acelaşi timp vrem să cumpărăm şi 3.000 de cutii poştale standard, pe care le vom instala peste tot în ţară, atât în interiorul oficiilor, cât şi în exterior. Aici a fost o investiţie de 120.000 de lei, în care este inclusă nu doar cutia poştală, ci şi amenajarea spaţiului. Costurile pentru cele 70 de cutii poştale digitale includ şi amenajarea locaţiilor", a declarat Ştefan.

Poşta Română este cel mai mare operator naţional din domeniul serviciilor poştale şi se află în proprietatea statului român, reprezentat de Ministerul Cercetării Inovării şi Digitalizării (93,52%) şi Fondul Proprietatea (6,48%). Compania deţine o reţea de peste 5.600 de subunităţi poştale la nivel naţional şi distribuie, săptămânal, mai mult de 11 milioane de trimiteri poştale. Peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române, iar peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇