La munte sau la mare, cumpărăturile vin acum după clienți și în vacanță

La munte sau la mare, cumpărăturile vin acum după clienți și în vacanță

Apetitul pentru călătorii al românilor se reflectă și în structura coșului de cumpărături online care, în prima vară fără restricții de după pandemie, au comandat de la eMAG cu 11% mai multe produse pentru vacanță și relaxare față de 2019. 

Astfel, piscinele, aparatele de aer condiționat, ventilatoarele portabile, accesoriile pentru mobilitate (hoverboard, biciclete, trotinete, scutere electrice), dar și trollerele, șezlongurile, costumele de baie și produsele de îngrijire a pielii se află în topul celor mai căutate produse pentru vacanță, de la începutul verii, de către clienții eMAG.

Locuitorii orașelor București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Constanța, Brașov și Craiova au fost printre cei mai activi la shopping în primele două luni de vară. Din punct de vedere cantitativ, cele mai comandate produse au fost piscinele, produsele pentru protecție solară și produse de îngrijire personală, dar și trotinetele electrice și articolele din gama fashion, precum ochelari de soare, papuci sau șepci. 

ADVERTISING

În același timp, fie că se află la munte sau la mare, clienții care își petrec vacanțele în România au descoperit în număr tot mai mare că nu mai este o problemă dacă uită să cumpere un produs înainte de a pleca de acasă, deoarece pot comanda în toată țara de pe eMAG, cu livrare în rețeaua easybox dezvoltată de Sameday. Astfel, clienții au ridicat cu 24% mai multe comenzi din rețeaua easybox de pe litoral și cu 15% mai multe din lockerele aflate în zonele turistice de la munte față de vara trecută.

În această perioadă, cele mai multe comenzi au fost înregistrate la malul mării, în stațiunile Mamaia, Eforie Sud și Nord, de unde au fost ridicate cu 32% mai multe colete în prima lună de vară decât în extrasezon. 

ADVERTISING

Și chiar dacă s-au grăbit să plece în vacanță, clienții eMAG au descoperit că nu este necesar să mai aștepte până la următorul salariu pentru a cumpăra ce au nevoie, datorită soluțiilor flexibile de plată de tipul Buy Now Pay Later (BNPL). Astfel, numărul comenzilor achitate prin intermediul acestor soluții a crescut cu 20% în această perioadă. 

„Indiferent de sezon sau de perioada pe care o traversăm, shoppingul online arată că se poate adapta cel mai ușor la nevoile oamenilor, punându-le la dispoziție instrumentele de care au nevoie, oriunde s-ar afla, fie că sunt la birou sau în vacanță, și indiferent de cât timp ar avea la dispoziție.

ADVERTISING

Astfel, unii clienți au descoperit că pot face cumpărături fără să se atingă de bugetul de vacanță cu ajutorul metodelor flexibile de plată. Alții au descoperit că pot pleca în vacanță fără griji chiar dacă uită să cumpere ceva din lista de cumpărături, întrucât produsul vine oriunde s-ar afla ei, la munte sau la mare, în cel mai apropiat easybox”, a spus Irina Pencea, Chief Marketing Officer eMAG.

Despre eMAG  

Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România, iar în 2022 a devenit cel mai valoros brand românesc și prima companie de ecommerce care ocupă primul loc în clasamentul Brand Finance. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria.

Cu o gamă de produse în continuă creștere atât prin oferta proprie, cât și prin partenerii din Marketplace, eMAG este locul unde oricine poate căuta și comanda orice, de oriunde. În plus, clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum Genius, abonamentul care ofera livrare gratuită și alte beneficii sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it. Pentru mai multe informații despre eMAG, accesați about.emag.ro.