Angajații Primăriei Iași, obligați la politețe. În caz contrar, vor fi cercetați disciplinar

Angajații Primăriei Iași, obligați la politețe. În caz contrar, vor fi cercetați disciplinar
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Dacă politeţea şi bunul simţ nu vin de la sine, devin obligaţii profesionale, notate în lege. Cel puţin la Iaşi, acolo unde angajații primăriei riscă sancțiuni disciplinare, dacă nu răspund la telefon în mod politicos. Mai mult, au şi un ghid care îi învaţă cum să se comporte cu contribuabilii.

Este vorba despre o dispoziţie dată de primarul Mihai Chirica prin care vorbitul frumos cu cetăţenii la telefon devine sarcină de serviciu pentru angajaţii primăriei, dar şi pentru cei aflaţi în alte instituţii din subordinea Primăriei Iaşi.

ADVERTISING

Practic, a fost stabilită o formulă clară de răspuns prin care aceşti angajaţi trebuie să fie foarte politicoşi în momentul în care sunt sunaţi de cetăţeni cu diverse probleme. Trebuie să se prezinte cu numele complet. În acelaşi timp, trebuie să spună funcţia pe care o deţin şi departamentul la care au sunat şi să îi roage pe cetăţeni să le comunice cu ce pot să îi ajute.

Citeşte informaţiile integral in articolul publicat de Observator News

ADVERTISING

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇