Americanii şi-au schimbat comportamentul în privinţa consumului de alimente în timpul celor 17 săptămâni de pandemie şi au cumpărat ciocolată în valoare de 3,7 miliarde de dolari, o creştere de 6,3% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit Nielsen.
Mars Wrigley, care vinde branduri precum M&M’s şi Snickers, a anunţat că vânzările au crescut în special online.
"Am observat că vânzările sunt foarte mari", a declarat, într-un interviu pentru CNN Business, Anton Vincent, preşedinte al Mars Wrigley pentru America de Nord. Şi când oamenii au cumpărat M&M's, au cumpărat pungi mai mari cu aceste produse, a precizat Vincent.
Oamenii au cumpărat şi alte produse. Consumul de produse alimentare de tip snack food a crescut la 8% în aprilie 2020 faţă de anul precendent, potrivit ultimelor date anunţate de firma de cercetare de piaţă NPD.
"Consumatorii s-au răsfăţat cu dulciuri mai mult decât anul trecut", a spus Darren Seifer, analist pe alimente şi băuturi la NPD.
Şi-au făcut mai multe provizii de prăjituri, îngheţată şi gustări sărate - aproape 37% dintre americani au declarat în aprilie că aveau trei sau mai multe produse din aceste categorii - şi de snack-uri pe care le consumau seara, a mai spus Seifer.
Americanii au luat o pauză de la menţinerea sănătăţii pentru a face faţă stresului şi angoaselor, a subliniat Seifer.