Cursuri pentru angajații unui spital de urgență, pentru a învăța să fie politicoși și empatici

Cursuri pentru angajații unui spital de urgență, pentru a învăța să fie politicoși și empatici
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Spitalul Județean de Urgență „Sf. Ioan cel Nou” Suceava va organiza cursuri de comunicare pentru toți angajații, pentru a-i învăța să fie politicoși și empatici față de pacienți și aparținători.

Măsura a fost luată după ce mai mulți pacienți și familiile acestora s-au plâns de comportamentul și atitudinea unora dintre angajații spitalului, scrie Monitorul de Suceava.

Oamenii au acuzat că au fost tratați cu aroganță, că li s-a vorbit nepoliticos și/sau pe un ton certăreț, cu apatie sau nervozitate nejustificate, că le-au fost ignorate solicitări legitime, precum schimbarea lenjeriei sau primirea de informații despre starea de sănătate etc.

ADVERTISING

„În următoarea perioadă vom organiza cursuri de comunicare pe toate categoriile de personal”, a anunțat managerul spitalului, Alexandru Calancea.

Și președintele Consiliului Județean Suceava, Gheorghe Flutur, i-a atras atenția doctorului Calancea că au fost și sunt pacienți care din cauza comportamentului și atitudinii unor cadre medicale care lucrează în spital aleg să se trateze în unități spitalicești din alte județe.

ADVERTISING

În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇