Candidatul Călin Georgescu a fost rostogolit online de influenceri şi oameni obişnuiţi pe Tik Tok. Specialiştii spun că mesajele s au răspândit fără să aibă un hashtag politic, ci doar un mesaj cheie pe care îl regăseai în promisiunile lui Georgescu. În doar două luni candidatul s a transformat în fenomen pe reţeaua de socializare.
Candidatul TikTok a avut nu mai puţin de 10 pagini, oficiale sau neoficiale. A beneficiat în schimb de un grup de influenceri care l-au promovat fără ca publicitatea să fie marcată. De exemplu, campania #echilibrușiverticalitate are 2,4 milioane vizualizări.
"În primul rând, ne trebuie un lider cu o carieră solidă, cu studii reale, cineva care cunoaşte foarte bine cum funcţionează instituţiile statului şi le respectă. Patriotismul şi onestitatea sunt esenţiale", spunea Mădălina Goşoiu pe TikTok.
Mădălina este unul dintre influencerii care au intrat în campanie fără să ştie pentru cine. Ea postează in general sfaturi pentru comunitatea de mame.
"În această campanie mi se sugera faptul să vorbesc liber despre cum mi aş dori să fie noul preşedinte al României. Doar că mi s-a impus să ataşez materialului două taguri şi anume #prezidenţiale2024, #echilibruşiverticalitate. Nu știam de acest Călin Georgescu, nu știam cine este", spune Mădălina.
A primit pentru video 395 de lei după 14 zile de la postarea filmuleţului.
Citeşte informaţiile integral in articolul publicat de Observator News