Cronicarii Digitali fac viral Ținutul Buzăului în primul reality show în social media din România

Cel mai nou Geoparc UNESCO din România, al doilea de acest fel din țara noastră, va devein viral în doar 5 zile cu ajutorul a 10 creatori de conținut care intră în primul reality show din Social Media din România: „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului”.

 Începând de vineri, influencerii pornesc alături de comunitățile lor, via Instagram, să descopere frumusețea autentică a Buzăului, într-un proiect unic realizat prin Cronicari Digitali, brandul cultural creat de Zaga Brand și Asociația Human Made Art (HUMART). 

Drumul, dar și provocările pe care participanții le au de înfruntat pe parcurs vor fi surprinse aproape 24/24 cu ajutorul unor action camera, dar și din dronă, rezultatul fiind un serial online, programat în septembrie pe canalul de YouTube Cronicari Digitali.

Cei care vor urmări aventurile în Social Media vor putea decide sarcinile pe care le au de îndeplinit participanții sau jocurile la care trebuie să ia parte în mai multe puncte de pe traseu. Mai mult, vor exista concursuri inclusiv pentru cei care urmăresc „Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” pe Instagram și Facebook. 

Chef Liviu Lambrino  va invita participanții la probe de gătit, dar și de descoperit rețete specifice acestei regiuni geografice.

„ Geoparcul Ținutul Buzăului poate da șansa multor adulți și copii să spună povestea unor locuri de o frumusețe nebănuită. 

La două ore de București găsești o zonă curată, neaglomerată, plină de locuri de vizitat, drumeții, de mâncare bună și oameni primitori care par ca te așteaptă doar pe tine. Sper ca Treasure Games in the Park să fie primul dintr-o serie care recomandă slow turism și turism cultural, atăt de aproape de cea mai aglomerată metropolă și atât de departe de ideea de zgomot, artificial și smog”, declară Silvia Teodorescu, coordonatorul național al Cronicari Digitali.

Pentru cei care se alătură de acasă sau de la birou la Treasure Games in the Park, gazdă le va fi jurnalistul Toader Păun, care va familiariza privitorii cu influencerii, poveștile lor, rezumatul zilelor de concurs și va lansa provocările care aduc premii pe conturile de Facebook și Instagram Cronicari Digitali. 

La pas sau cu mașina, creatori de conținut vor face Ținutul Buzăului viral pe Instagram documentând aventurile lor în toate locurile speciale. Cei 10 participanți în primul reality-show în Social Media din România vor fi dezvăluiți în această săptămână pe pagina de Facebook Cronicari Digitali.  

Imaginea completă a noilor aventuri gândite de Zaga Brand și Humart poate fi urmărită prin hashtagul #CronicariDigitali. 

„Treasure Games in the Park: Ținutul Buzăului” se desfășoară cu susținerea Raiffeisen Bank România,  Orange România, Electrolux România, a Consiliului Județean Buzău și a Primăriei Municipiului Buzău, alături de Ursus Breweries. Partener de mobilitate este Trust Motors, iar partenerul pentru video storytelling, DJI. Creatorii de conținut pornesc la drum cu Magic FM.