Twitter Blue va fi lansat luni pentru a treia oară şi a doua oară sub conducerea lui Elon Musk.
De luni, Twitter Blue va fi, din nou, disponibil pentru contractare, după ce compania a operat o serie de modificări pentru a evita ca bifele albastre să ajungă în posesia imitatorilor.
Cea mai notabilă schimbare vine din faptul că cei care vor Twitter Blue vor trebui să furnizeze numărul de telefon. Acesta va fi folosit pentru verificarea identităţii.
Apoi, viitoarele modificări ale profilului, precum schimbarea numelui, a pseudonimului sau a pozei, vor fi operate doar după o nouă verificare a contului.
Pe lângă bifa albastră, abonaţii vor putea posta clipuri video în format 1080p şi vor avea acces la modul reader, care încarcă doar textul paginilor web, pentru a face mai uşoară citirea articolelor.
Ulterior, vor fi lansate şi alte facilităţi pentru abonaţi, printre care afişarea unui număr mai mic de reclame şi o afişare prioritară în cadrul răspunsurilor la postări.
Twitter Blue va costa în continuare 8 dolari, dacă abonarea se va face pe site.
În schimb, cei care vor alege să se aboneze de pe dispozitivele Apple vor plăti 11 dolari pe lună. Twitter încearcă în acest fel să compenseze plata comisionului de 30% către Apple.