Elevii și studenții care vor să studieze la universități de top din străinătate sunt așteptați la “Study abroad fair”, eveniment care se va desfășura online în intervalul 14-15 februarie 2022.
Vor fi prezente universităţi excelent cotate la nivel global: Princeton University, Wharton University, London School of Business, London School of Economics, Sorbonne University, Imperial College sau Bocconi University, informează Youni, organizatorul evenimentului.
Elevii şi studenţii interesaţi să urmeze programe de licenţă, master, MBA sau doctorat la aceste universităţi pot participa gratuit, înregistrându-se pe pagina evenimentului: https://study-abroad.younichoice.com/ .
Mai mult, evenimentul este deschis şi părinţilor sau profesorilor interesaţi de astfel de informaţii.
Evenimentul va fi structurat în mai multe sesiuni în cadrul cărora universităţile vor prezenta procesul de admitere, profilul candidatului ideal şi, totodată, oferte educaţionale, astfel încât participanţii să poată compara beneficiile şi diferenţele dintre mai multe sisteme de învăţământ superior.
De asemenea, participanţii vor putea asculta şi interacţiona cu absolvenţi şi actuali studenţi în străinătate despre experienţa aplicării, pregătirea dosarului de admitere, viaţa de student internaţional, dar şi cum li s-au schimbat perspectivele profesionale şi personale.
“Pentru platforma Youni am folosit tehnologia AI (inteligenţă artificială) şi am creat un algoritm de “match-making” care le recomandă utilizatorilor unde să aplice în funcţie de interesele şi înclinaţiile lor. Mai departe, pentru cei care au nevoie de pregătire suplimentară pentru examenele de admitere, oferim pachete de pregătire cu cei mai buni tutori din România.
Pentru aceia care au nevoie de mai multă consiliere în a-şi găsi domeniul potrivit, pregătim un program de workshop-uri prin care să poată lua mai uşor decizia potrivită pentru viitorul lor academic şi profesional”, a precizat fondatorul şi CEO-ul Youni, Andrei Nicolae.
Youni este o companie 100% românească, fondată în 2017 de Andrei Nicolae, la vremea respectivă student în Germania la Jacobs University Bremen. Recent, compania a trecut printr-un proces de rebranding, schimbându-şi numele din UniApply în Youni pentru a reflecta mai bine misiunea companiei, acela de a-i ajuta pe elevi şi studenţi să-şi găsească universitatea potrivită. Actualul nume provine din alăturarea cuvintelor “you” şi “uni”.
Peste 14.000 de elevi şi studenţi au beneficiat de serviciile companiei; dintre aceştia 5% au aplicat la universităţi din Australia, 15% în Statele Unite ale Americii şi 80% la universităţi din Europa.
În 2020, compania a primit o rundă de investiţii totală în valoare de 150.000 de euro de la EGV, Simple Capital şi de la angel investors, urmată de o a doua de 550.000 de euro. Fondatorul companiei, Andrei Nicolae, îşi propune ca, prin intermediul Youni, în următorii 5 ani să ajute 1 milion de elevi să ajungă la universitatea potrivită.
Mai multe informaţii pot fi găsite pe pagina web: https://younichoice.com/