Totul despre procesul de recrutare al Luxoft, de la Directorul de Recrutare, Lili Grecu

Totul despre procesul de recrutare al Luxoft, de la Directorul de Recrutare, Lili Grecu
Sprijină jurnalismul independent
Donează acum

Directorul de Recrutare al Luxoft, Lili Grecu, vorbește deschis despre toate aspectele procesului de recrutare din cadrul companiei și le oferă sfaturi utile celor care își doresc o carieră în domeniu.

  1. Cum se desfășoară un interviu la Luxoft?

Procesul de recrutare diferă în funcție de fiecare cont în parte. Procesul standard de recrutare presupune o discuție cu personalul din Departamentul de Resurse Umane, apoi un interviu tehnic, urmat de un interviu de management de proiect și, în majoritatea cazurilor, după această etapă, putem veni cu o ofertă de angajare. În unele cazuri, atunci când clientul este implicat direct, este posibil să fie nevoie de un interviu final cu echipa clientului.

ADVERTISING
  1. Ce așteptări au candidații care vin la un interviu pentru un loc de muncă la Luxoft?

Candidații se așteaptă să fie implicați în procesul de recrutare pentru poziții care să corespundă experienței pe care o au și care să le ofere oportunități de dezvoltare. De asemenea, se așteaptă să beneficieze de un proces de recrutare rapid și profesionist. Cei mai mulți dintre ei sunt implicați în mai multe procese de recrutare, așa că încercăm să ne asigurăm că le putem oferi toate detaliile importante încă de la prima interacțiune (să le oferim o descriere clară a proiectului, să le explicăm câte etape de recrutare avem etc.), pentru a-i convinge că suntem compania în care pot avea parte de următoarea provocare profesională.

ADVERTISING
  1. La ce vă așteptați de la un candidat care se prezintă la interviu?

Ne așteptăm să ne găsim un viitor coleg. Căutăm ca cei care candidează să fie deschiși și să se implice pe parcursul procesului de recrutare, să pună întrebări și să fie curioși să afle informații despre companie și despre proiectele noastre. În felul acesta putem să-i cunoaștem mai bine și să le venim în întâmpinare cu oportunitatea potrivită.

Întotdeauna ne confruntăm cu întrebarea "De ce aveți atât de multe posturi vacante?", iar răspunsul este simplu. Suntem o companie aflată într-o continuă expansiune. În fiecare lună deschidem noi poziții și creăm noi echipe, așa că avem multe oportunități pe care candidații le pot explora.

ADVERTISING
  1. Există un profil al candidatului ideal pentru compania Luxoft?

Candidatul ideal ar trebui să aibă abilități tehnice solide și, în funcție de nivelul de experiență, sunt obligatorii minimum câțiva ani de experiență în domeniul specific (de exemplu, pentru domeniul auto sau cel financiar-bancar). Căutăm candidați cu un nivel avansat de limbă engleză, pasionați de domeniul IT și dornici să învețe și să dezvolte noi abilități. Noi le oferim mediul potrivit pentru a se dezvolta prin Programul de Mentorat, Centrul de Training, Cultura Feedback-ului, Universitatea PPM, Clubul de Voluntariat, Programul de Fidelizare, Programul de Mobilitate Internă și Programul de Relocare, care sunt doar câteva dintre opțiunile pe care le au în cadrul Luxoft.

  1. Ce beneficii au angajații companiei?

Toți angajații noștri beneficiază, bineînțeles, de asigurare medicală, iar pentru membrii familiei de până la gradul patru există o serie de reduceri. Așadar, rudele pot fi adăugate în asigurarea medicală și beneficiază de un abonament la preț redus. De asemenea, angajații Luxoft au opțiunea de a frecventa sălile de sport WorldClass sau Sweat Concept, cu preț redus. Tot la capitolul sport, compania organizează în fiecare an campionate sportive, ca de exemplu campionatul de fotbal, de tenis de masa și de tenis de câmp.

În ceea ce privește zilele libere, Luxoft oferă două zile pe an pentru urgențe personale. În plus, dacă sărbătorile legale sunt într-o zi de weekend, compania oferă o zi liberă în timpul săptămânii. De exemplu, dacă se întâmplă ca 25 și 26 decembrie să pice în weekend, la Luxoft vei avea zilele de vineri 24 decembrie și de luni 27 decembrie libere. 

Un program destul de nou este ”Employee Assistance Program”, care le permite angajaților și familiilor acestora să aibă acces la consiliere specializată la orice oră, în orice zi a săptămânii, pe parcursul întregului an.

Din 2018 am lansat și un program de loialitate prin care angajații pot achiziționa articole personalizate și gadget-uri folosind doar puncte de loialitate. Punctele se obțin atunci când angajatul se implică în diverse activități cum ar fi evenimente interne sau externe, recenzarea companiei pe portaluri de job-uri, publicarea unor articole tehnice, etc. Cel mai recent beneficiu oferit de Luxoft este accesul la o platformă de beneficii extrasalariale. Fiecare angajat își poate alege beneficiile după bunul plac, în baza unui buget lunar.


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇