România a urcat pe locul 48 în clasamentul celor mai valoroase 100 branduri de țară

România a urcat pe locul 48 în clasamentul celor mai valoroase 100 branduri de țară

România a ajuns pe locul 48 în clasamentul celor mai valoroase 100 branduri de țară, după ce a urcat o poziție.

În ultimul an, valoarea brandului României a crescut cu 11%, la 178 miliarde de dolari, potrivit raportului Nation Brands 2021, realizat de firma britanică de consultanță Brand Finance și analizat de Profit.ro.

Microsoft a continuat să își extindă amprenta în țară, în urma preluării unui centru de dezvoltare puternic de la compania finlandeză de software Movial, se arată în raport.

"România a obținut un scor bun inițial, iar economia și-a revenit rapid, însă eșecurile recente în gestionarea haosului creat de pandemie și a campaniei de vaccinare, agravate de o criză guvernamentală, vor necesita o voință politică puternică pentru a menține lucrurile pe drumul cel bun", a comentat Mihai Bogdan, Managing Director Brand Finance România.

ADVERTISING

SUA s-au menținut pe prima poziție în clasament, cu o valoare a brandului de țară de 24.811 miliarde de dolari, în urcare cu 5% față de anul trecut, urmate de China, cu un brand evaluat la 19.851 trilioane de dolari, Japonia (4.424 miliarde dolari), Germania (4.335 miliarde dolari) și Marea Britanie (3.729 miliarde dolari).


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇