Premiere de Black Friday: prima casă vândută online, cea mai mare comandă pentru un ceas, bătaie pe combustibil și whisky

Premiere de Black Friday: prima casă vândută online, cea mai mare comandă pentru un ceas, bătaie pe combustibil și whisky

De acest Black Friday, eMAG a înregistrat o premieră: prima casă vândută online. De asemenea, cea mai mare comandă a fost pentru un ceas Raymond Weil, automatic, Don Giovanni Cosi Grande, în valoare de 38.185.91 lei, pachetul Jameson Hot Tub Ciubăr cu 12 sticle de whiskey și un ciubăr de 8 persoane s-a vândut în primele 15 minute, iar întreaga cantitate de 60.000 litri de carburant disponibilă în ofertă s-a vândut în primele 7 ore.

Dincolo de aceste curiozități, au fost remarcate modificări în comportamentul cumpărătorilor.

ADVERTISING

„Am remarcat trei tendințe pe parcursul zilei pe care le anticipam în schimbarea comportamentului de consum: în primul rând, clienții s-au obișnuit că online pot comanda orice și pun în coș produse din mai multe categorii de produse, iar în al doilea rând, folosesc cardul pentru a plăti ce au comandat.

Plata cu cardul a atins nivelul record de 60% și arată, pe de o parte, încrederea în comerțul online și, în al doilea rând, simplitatea de a comanda.

A treia tendință este comanda prin intermediul aplicației ca principală metodă de achiziție. Peste 80% dintre comenzi au venit de pe dispozitive mobile.

ADVERTISING

Credem că aceste tendințe se vor accentua în anii următori și comenzile online vor intra în obiceiurile zilnice de cumpărare ale clienților,” a declarat Tudor Manea, CEO eMAG.

Mai mult, aproape 60% dintre comenzile de Black Friday merg la easybox în localitățile în care este disponibil și au fost înregistrate comenzi importante la produsele din zona lifestyle, produse pentru casă, televizoare și electrocasnice, cosmetice și jucării.

Categoriile cu cele mai mari vânzări (statistică intermediară - n.r) sunt:

ADVERTISING
  • Beauty și îngrijire personală – 123.000
  • Produse pentru casă și îngrijirea casei – 156.000
  • Băuturi și cafea – 48.000
  • Electrocasnice mici – 73.000
  • Fashion – 41.000
  • Jucării – 54.000
  • Smartphone-uri și smartwatch-uri – 53.000
  • Televizoare și siteme audio – 49.000
  • Poduse de protecție și echipamente medicale – 37.000
  • Frigidere și mașini de spălat – 27.000

Vânzări de produse speciale de Black Friday 2021

  • Automobile – 9 comenzi
  • Aur și monede – 2.4kg
  • Ceasuri și bijuterii – 75 comenzi
  • Servicii medicale – 658 de comenzi
  • Servicii telefonice – 632 de comenzi
  • Imobiliare – 23 cereri
  • Pachete turistice – 935 nopți de cazare

Casa vândută online are P+1, 81,5 de metri pătrați utili, trei camere decomandate și s-a vîndut cu o reducere de 56.000 de euro, potrivit Mediafax.

Interesante sunt și recordurile la start înregistrate de eMAG de Black Friday:

  • Secunda de aur 09:30:26 – 454 de produse vândute pe secundă
  • Minutul de aur 7:29 – 13.556 de produse comandate în valoare de 6,2 milioane lei
  • 11.027 de produse în valoare de 8,15 milioane lei au fost comandate în primul minut de la start


În fiecare zi scriem pentru tine. Dacă te simți informat corect și ești mulțumit, dă-ne un like. 👇