Loteria Română s-a apucat de acum două săptămâni să vândă bilete şi online.
Chiar dacă preţul pentru client este acelaşi, Loteria plăteşte totuşi un comision către platforma cu care compania de stat a încheiat un parteneriat.
Suma pe care amparcat.ro o încasează este însă „confidențială”, după cum a precizat Loteria pentru Europa Liberă.
Aşa cum îi spune şi numele, pe această platformă poţi plăti parcarea din mai multe orașe ale țării, inclusiv Capitala. La acest moment, aplicația are mai puțin de 5.000 de descărcări.
Pentru că Loteria Română nu a reușit să aibă o platformă proprie, a încheiat un parteneriat cu un terț şi mai urmează şi altele.
„Încheierea parteneriatelor pentru vânzarea biletelor loto prin intermediul unor aplicații online se face în conformitate cu procedurile interne, iar informațiile cu privire la tipurile de parteneriate care se pot încheia cu C.N. «Loteria Română» S.A. sunt disponibile pe site-ul companiei www.loto.ro, la rubrica Devino partener.
(...) strategia comercială a companiei vizează creșterea gradului de accesibilitate a produselor loto în mediul online, prin intermediul mai multor platforme/magazine virtuale din domenii cât mai diverse, cu un număr mare de utilizatori, AMPARCAT.RO fiind prima aplicație care este în prezent disponibilă jucătorilor”, a precizat Loteria pentru sursa citată.
Ciudat este că Loteria nu vrea să spună cât plăteşte pentru acest parteneriat.
„Comisioanele acordate pentru toate activitățile de mandatariat sunt în conformitate cu politica comercială a companiei, iar contractele de mandat sunt guvernate de clauze de confidențialitate”, explică Loteria Română.
Însă pentru viitor Loteria Română are în plan și dezvoltarea unei platforme proprii pentru vânzarea produselor sale.
„La nivelul companiei este în curs dezvoltarea in-house a unei platforme online proprii pentru vânzarea biletelor loto, care va fi disponibilă pe site-ul companiei”.